jaka cisza...

11. Data: 2005-12-18 18:03:13

Temat: Re: jaka cisza...
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43a59483$1@news.home.net.pl>
@nn <ann@post> pisze:

> Jestem po całodziennym dniu pracy (z przymusowymi nadgodzinami) i będę
> tak tyrać aż do świąt (z Wigilią włącznie), nie mam kompletnie nic
> przygotowanego (rodzynki do sernika jedynie kupiłam), nie mam pojęcia
> jak, kiedy i czy w ogóle za cokolwiek się zabierać, co do prezentów
> też na 100% pewna nie jestem. Ogólnie rzecz biorąc masakra...:(

U nas też tak nierzadko bywało. Nawet w zeszłym roku.
Zawsze sobie w takich momentach powtarzaliśmy z mężem:
"A w dupie. Nie warto się przejmować. To tylko dwa dni - szybko miną i znów
wszystko wróci do normy" ;-))

--
PozdrawiaM

12. Data: 2005-12-18 18:03:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:do47p6$fgd$1@nemesis.news.tpi.pl>
Xena <t...@l...fm> pisze:

> Jak to sobie zapewniłaś?

Listy do Mikołaja to dobry wynalazek ;-)

--
PozdrawiaM

13. Data: 2005-12-18 18:04:42

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Oj biedne, biedne ...

Co? Zgadzasz się? Nie tak się robi flejma:-/

> na mandarynki nas po prostu nie stać ...

Ale jest jeszcze jedna szansa: Jak kogo nie stać to niech sobie dzieci nie
robi! Twoja postawa jest krańcowo nieodpowiedzialna!

puchaty

14. Data: 2005-12-18 18:06:11

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Jak to sobie zapewniłaś?

Majka niedawno pisała, że się po prostu wcześniej pyta.

puchaty

15. Data: 2005-12-18 18:08:45

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1wnz1m3kqywed.dlg@juzwolalbympolizacslonine.go
v>
puchaty <p...@b...pl> pisze:

> Majka niedawno pisała, że się po prostu wcześniej pyta.

Ja tak pisałam?
Tzn. nie żebyś nie miał racji (bo faktycznie dorosłych podpytuję, a dzieci
"piszą" listy do Mikołaja), ale cholerka tego, że pisałam, zupełnie nie
pamiętam ;-)

--
PozdrawiaM

16. Data: 2005-12-18 18:14:54

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Ja tak pisałam?

Matkojedyna, dałbym głowę, że w jakimś wątku, odpowiadając komuś w sensie
'a nie prościej wcześniej spytać?'

> Tzn. nie żebyś nie miał racji (bo faktycznie dorosłych podpytuję, a dzieci
> "piszą" listy do Mikołaja), ale cholerka tego, że pisałam, zupełnie nie
> pamiętam ;-)

No to nie wiem:-)

puchaty

17. Data: 2005-12-18 18:25:51

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Dec 2005 19:03:13 +0100, Nixe <n...@f...peel> wrote:

> U nas też tak nierzadko bywało. Nawet w zeszłym roku.
> Zawsze sobie w takich momentach powtarzaliśmy z mężem:
> "A w dupie. Nie warto się przejmować. To tylko dwa dni - szybko miną i
> znów wszystko wróci do normy" ;-))

Że zacytuję mojego nieocenionego Staruszka:
"Jak mówiła Matka Święta, święta, święta i po świętach..."

Best,
Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.chembuddy.com/?left=EBAS&right=equation-b

18. Data: 2005-12-18 18:26:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1d80kgqfs9evi.dlg@juzwolalbympolizacslonine.go
v>
puchaty <p...@b...pl> pisze:

> Matkojedyna, dałbym głowę, że w jakimś wątku, odpowiadając komuś w
> sensie 'a nie prościej wcześniej spytać?'

Coś mi to mówi.
Coś mi świta, ale za Chiny sobie nie przypomnę komu i z jakiej okazji to
pisałam ;-)
Kurna, czas na urlop!
No chyba, że to nie kwestia urlopu i czas raczej do piachu :-/

--
PozdrawiaM

19. Data: 2005-12-18 18:34:44

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w

> Co? Zgadzasz się? Nie tak się robi flejma:-/

No przecież gram świeżynkę co to sie ładnie podkłada ...

> Ale jest jeszcze jedna szansa: Jak kogo nie stać to niech sobie dzieci nie
> robi! Twoja postawa jest krańcowo nieodpowiedzialna!

Ale ja nie wiedziałam (planowaliśmy dziecko troche późniaj) i myślałam, ze
teściowie pomogą ... a ja taaaka słaba i mdleje i nie mogę dzwigać i pracować i
wogle proszę o pomoc (nr konta w sygnaturce).

Pozdrawiam
MOLNARka

;-)

20. Data: 2005-12-18 18:35:54

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> Kurna, czas na urlop!

Święte słowa. Nam się on chyba uda w czasie poświątecznych dwóch tygodni. I
nawet koty mamy gdzie zostawić:-)

puchaty

URODZINY 8 latka
hejo może ktoś chce pogadać
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, wyprzedaz kolekcji
Income for life
Blagam o pomoc- wybor prezentow