jaka cisza...

21. Data: 2005-12-18 18:37:09

Temat: Re: jaka cisza...
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał

> Nie zdziwiłabym się, gdybyś je już w lipcu kupowała ;-)

Tylko niektóre ;-)

> Właśnie myślę, jaki by tu kij w mrowisko wsadzić.

Tak mi się jakoś kojarzy, ze zawsze na przełomie roku był jakiś flejm.

Pozdrawiam
MOLNARka ... to już tyle lat ;-)

22. Data: 2005-12-18 18:42:40

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...fm> napisał(a):

> Jak to sobie zapewniłaś?

Ja mówię otwartym tekstem. To ułatwia.
Np. mam listę książek, które dobieram do zasobnosci i zażyłości
Mikołaja :)
W tym roku po raz pierwszy Bysiek ma mikołajowac ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

23. Data: 2005-12-18 18:51:33

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> W tym roku po raz pierwszy Bysiek ma mikołajowac ;)

Znaczy, kupuje jakieś prezenty od siebie czy przebiera się?

puchaty

24. Data: 2005-12-18 18:57:07

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> napisał(a):

> kupuje jakieś prezenty od siebie czy przebiera się?

Kupuje i podrzuca torbę :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

25. Data: 2005-12-18 19:08:00

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej ŚwieżynKO, w ogóle to się osobno pisze :)
--
Elżbieta

26. Data: 2005-12-18 19:09:59

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> Kupuje i podrzuca torbę :)

Jak to mówią chłopaki na ogame: gratki!

puchaty :-)

27. Data: 2005-12-18 19:17:36

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:do3tis$3td$1@inews.gazeta.pl>

> A co, flejmiku się zachciało? ;-))
> Ja jestem właśnie po niemal całodziennych prezentowych zakupach i po
> raz chyba pierwszy od wielu lat mam wszystko skompletowane już tydzień
> przed Wigilią, a nie "za pięć dwunasta".
> I co najważniejsze - jestem na 100% pewna, że wszystkim będą podobać
> się upominki od Mikołaja :-)

Moje juz popakowane leza, a ja do sklepow przez weekend nawet sie nie
zblizyłam.Masakra podobno.

28. Data: 2005-12-18 19:43:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:svfw1htwfald.zyny7b8a7mrb$.dlg@40tude.net>
Elżbieta <w...@p...onet.pl> pisze:

> hej ŚwieżynKO, w ogóle to się osobno pisze :)

Ojeju, wkącu to tylko świeżynka.

--
PozdrawiaM

29. Data: 2005-12-18 20:06:43

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <news:do47p6$fgd$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Listy do Mikołaja to dobry wynalazek ;-)

Jak sie ma zdecydowane dzieci :)
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

30. Data: 2005-12-18 20:07:11

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Coś mi świta, ale za Chiny sobie nie przypomnę komu i z jakiej okazji to
> pisałam ;-)
> Kurna, czas na urlop!
> No chyba, że to nie kwestia urlopu i czas raczej do piachu :-/

No ... Aga mnie ostatnio zapytała: "Mamo, jak się jest starym to się nic
nie pamięta?". I co ja mam jej powiedzieć. Faktem jest, że większości
rzeczy nie pamiętam. Zapominam co powiedziałam wczoraj, co zobaczyłam
dziś rano. Filmy mogę po 3 razy oglądać i pytam Krzyśka (znaczy męża
mojego), co będzie ... co będzie, a on się wścieka, że ja się zgrywam.
RATUNTKU!

Dobrze, że zasadnioczo pamiętam o tym co mam do zrobienia, ale ile to
ode mnie siły uwagi wymaga ...

Czy to już tak zostaje?

Pozdrawiam,
Nela

URODZINY 8 latka
hejo może ktoś chce pogadać
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, wyprzedaz kolekcji
Income for life
Blagam o pomoc- wybor prezentow