jaka cisza...

51. Data: 2005-12-19 09:21:38

Temat: Re: jaka cisza...
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> napisał(a):

> stąd w Tobie tyle jadu.

Tak stond!

>> z dysleskcją
> To choroba, wiesz?!!!!!!!!111111!!!!!

Ty głupia landrynko!11! Przeciesz cie bronie!

> Idę już sobie z tego forum bo tu bardzo niemili ludzie są. A powinniście się
> radować, ze bóg się narodził. I tego Wam życzę. Bez odbioru.

Idź sobie, nikt nie będzie tutej cie żałował.
Se ciasto upiecz!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

52. Data: 2005-12-19 09:50:42

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn wyklikał(a):
> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>>
> Jak sie ma zdecydowane dzieci :)

albo wystarczające fundusze ;)
Zawartość listu Mareckiego (4 strony pisane 'wołkami') szacuję na 3 tysie...

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

53. Data: 2005-12-19 10:09:39

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <M...@M...pl> napisał

> Ty widocznie musisz pracować i stąd w Tobie tyle jadu.

Uważasz, że praca wywołuje u ludzi jadowitość? :>

> To choroba, wiesz?!!!!!!!!111111!!!!!

To się lecz idiotko.

> Idę już sobie z tego forum bo tu bardzo niemili ludzie są. A powinniście
> się radować, ze bóg się narodził.

Radujemy się. To chyba Ty masz problemy.
Co? Mąż całą pensję przepił przed samymi świętami, że się tak rzucasz?

Nie pozdrawiam
M.
:-P

54. Data: 2005-12-19 10:48:26

Od: "Paulinka" <paulina@precz_ze_spamem_okis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości

> Można by to zrozumieć gdyby pisała "ż" zamiast "ź", ale skoro pisze "ż"
> zamiast "ż" to w czym problem? :P

Literówka :).

Pozdrawiam
Paulinka

55. Data: 2005-12-19 11:01:09

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Dec 2005 11:09:39 +0100, Nixe napisał(a):

> To się lecz idiotko.

Ty chyba masz jednak nasrane Majka. Diagnoza przez usenet?

puchaty

56. Data: 2005-12-19 17:28:34

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):

> albo wystarczające fundusze ;)

Weronika 7 razy wypisała KONIK PONY, żeby czasem "Mikołaj nie
przeoczył". Oczywiście co drugą linijkę - w pozostałych wymieniła jakieś
nieznaczące pierdoły.

Eulalka

57. Data: 2005-12-19 18:24:41

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Dec 2005 18:28:34 +0100, Eulalka
<e...@l...net.pl> wrote:

> Weronika 7 razy wypisała KONIK PONY, żeby czasem "Mikołaj nie
> przeoczył". Oczywiście co drugą linijkę - w pozostałych wymieniła jakieś
> nieznaczące pierdoły.

A za dziesięć lat Weronika siądzie przy komputerze, wpisze
w jakiejś wyszukiwarce "Weronika Eulalka" - i się dowie.
Ale będą jaja :)

A usenet jest pamiętliwy, jakieś moje posty z lat 90-tych
kiedyś zlokalizowałem :) Chociaż wtedy raczej się udzielałem w Fido.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

58. Data: 2005-12-19 20:12:02

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Dec 2005 22:25:48 +0100, MOLNARka napisał(a):

> Ojejku jacy ludzie na tym forum nieżyczliwi są.

:)
Wręcz przeciwnie to wszystko z życzliwości, wiesz przed świętami trzeba
trochę serca okazać.

> Jeśli chcesz wiedzieć to mam dyslekcje i dlatego tak pisze.

A to jeszcze na grupie się nie nauczyłaś, że ma się dysleksję przez "s"

> Ale przeciez liczy się człowiek a nie ortografia.

Oczywiście
--
Elżbieta

59. Data: 2005-12-19 20:14:36

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Dec 2005 09:39:56 +0100, MOLNARka napisał(a):

> Idę już sobie z tego forum

Przecież to nie jest forum.

--
Elżbieta

60. Data: 2005-12-19 20:16:10

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Dec 2005 10:21:38 +0100, siwa napisał(a):

> Se ciasto upiecz!

Ale jak upiecze to niech kawałek podrzuci na "forum", chętnie zjemy. Tylko
bez trutki.

--
Elżbieta

URODZINY 8 latka
hejo może ktoś chce pogadać
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, wyprzedaz kolekcji
Income for life
Blagam o pomoc- wybor prezentow