jaka forma dla Szafirowej Burzy

1. Data: 2000-04-29 08:13:21

Temat: jaka forma dla Szafirowej Burzy
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

W jakiej formie proponujecie prowadzić roślinę tarasową Solanum rantonetti.
Czy nadać jej jakiś pień, jakiej wysokości, czy lepiej bez.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-04-29 17:26:03

Temat: Re: jaka forma dla Szafirowej Burzy
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
A masz juz inne tarasowe prowadzone na pniu? Jezeli tak, to moze bedzie ich
za duzo w takiej formie i moze ja zostaw tak jak rosnie.
Pozdrawiam serdecznie, Wiesia

<8ee5pq$re1$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

3. Data: 2000-05-12 05:26:12

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
> A masz juz inne tarasowe prowadzone na pniu? Jezeli tak, to moze bedzie
ich
> za duzo w takiej formie i moze ja zostaw tak jak rosnie.

Zgoda. Jedynie, związałem ją w ósemkę :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-05-16 17:29:35

Temat: SV: jaka forma dla Szafirowej Burzy
Od: "Magda" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

> ich
>
> Zgoda. Jedynie, związałem ją w ósemkę :-)
> --

Sorry ,a co to jest Szafirowa Burza? bardzo piekna nazwa!
pozd. Magda Hellsten

5. Data: 2000-05-17 08:26:16

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry ,a co to jest Szafirowa Burza? bardzo piekna nazwa!
Solanum rantonetti, czyli psianka Rantonetta, w katalogach zagranicznych
firm przedstawiana jest jako "szafirowa burza", ... a dalej:
http://www.ogrodnik.pl/forum/forum_01.asp
pozdr Jerzy

6. Data: 2000-05-17 08:39:22

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Solanum rantonetti, czyli psianka Rantonetta, w katalogach zagranicznych
> firm przedstawiana jest jako "szafirowa burza", ... a dalej:
> http://www.ogrodnik.pl/forum/forum_01.asp

pozdr Jerzy
ps
tu zdjęcie http://genome.cornell.edu/solgenes/DHamilton/Sranton
etti.jpg

http://mypage.ihost.com/auinet.smi6937/Topairy16.htm

*HOŘCOVÝ STROMEK - SOLANUM RANTONETTI 45 Kč

subtropický keřík, od jara do podzimu kvete modrými květy podobnými barvou a
vzhledem hořcům, známým ze skalek. Řezem se z něj dá vypěstovat krásná, asi
1 m vysoká stromková forma s kulovitou korunou. Je to vytrvalá, dekorativní
rostlina, kterou můžeme s úspěchem letnit venku.

Fajna strona
Lilie wodne
_PRODUCENT narzedzi ogrodniczych poszukuje odbiorcow.
DŁUUUGI WEEKEND
rolnicy TERMIN regulacji wlasnosci na ziemiach zachodnich uplywa w 2000 r