jaka polewa?

1. Data: 2002-09-05 07:54:43

Temat: jaka polewa?
Od: "majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wam wszystkim, ja z takim zapytaniem czy ktos zna przepis na smaczna
polewe do sernika, bo te ze sklepu sa ble.
podpowiem ze sernik jest z budyniem np czekoladowym.
pozdrowionka
majka

1. Data: 2002-09-05 08:00:10

Temat: Re: jaka polewa?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "majka" <m...@p...onet.pl> napisała:
> czesc wam wszystkim, ja z takim zapytaniem czy ktos zna przepis na smaczna
> polewe do sernika, bo te ze sklepu sa ble.
> podpowiem ze sernik jest z budyniem np czekoladowym.

No to nie potrzeba mu zadnej polewy :)
Sernik z serkow homogenizowanych i z warstwa budyniu czekoladowego
na ciescie (wedlug znanego mi przepisu) nie wymaga polewy.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-09-05 08:08:18

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "majka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czesc wam wszystkim, ja z takim zapytaniem czy ktos zna przepis na smaczna
> polewe do sernika, bo te ze sklepu sa ble.
> podpowiem ze sernik jest z budyniem np czekoladowym.

a jakby ktos jeszcze mi powiedzial jak zrobic polewe czekoladowa ktora
krzepnie i nie klei sie do rak, talerzyka i wszystkiego co w okolicy;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-09-08 19:22:35

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podaje przepis na pyszna polewe czekoladowa:
1 szkl cukru
1/2 kostki margaryny (zwykla)
1/4 szkl wody
3-4 łyzki kakao (zwykłe w proszku) mozna dac nawet wiecej
wode z margaryna rozpuscic na srednim ogniu dodac cukier ikakao caly czas
mieszajac (beda sie robily bąbelki)pogotowac kilka minut oczywiscie caly
czas trzeba mieszac
zycze smacznego (uwazac na język podczas smakowania prosto z garnka - jest
baaardzo gorace)
skoniu
> [...]
> polewe do sernika, bo te ze sklepu sa ble.
> podpowiem ze sernik jest z budyniem np czekoladowym.

sklkep/strzelce op
ate que ponto se engana os amigos 1259
bułki
babi pangang