jaka to sosna?

11. Data: 2006-05-18 12:46:22

Temat: Re: jaka to sosna?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości
news:e4hohd$2rr$1@polsl.pl...
> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Trzeba jeszcze wiedzieć gdzie którą przywiesić ;)

Na szyi Basiu, na szyi! Jako okaz rzadki:)))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

12. Data: 2006-05-18 12:47:14

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Na szyi Basiu, na szyi! Jako okaz rzadki:)))))

Coś dziś "cięta" jesteś.
;-)
pozdr. Jerzy
--
http://tabaza.sapijaszko.net

13. Data: 2006-05-18 13:15:29

Temat: Re: jaka to sosna?-OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Coś dziś "cięta" jesteś.
> ;-)

To nie ja...to te rośliny kupione jako coś-tam a będące całkiem czymś innym
:)))))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

14. Data: 2006-05-18 13:28:13

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie ja...to te rośliny kupione jako coś-tam a będące całkiem czymś
> innym
> :)))))))

To może pochwalimy się Wielkimi Pomyłkami ?

Pozdrawiam
Baśka

15. Data: 2006-05-18 13:34:06

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 May 2006 15:28:13 +0200, Dobranoc napisał(a):
.

> To może pochwalimy się Wielkimi Pomyłkami ?

A proszę bardzo ostatnia wpadka.
Wymarzeniec, Anemone hybrida 'Koenigin Charlotte' nabyty miesiąc temu.
Zawilec to jest, ale IMO na pewno nie jesienny.

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

16. Data: 2006-05-18 13:48:26

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja wtopa sprzed miesiąca to Epimedium alpinum 'Rubrum' które okazało się
być, zgodnie z przypuszczeniami Basi, tylko Epimedium rubrum.

Pozdrawiam
Baśka

17. Data: 2006-05-18 13:48:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wymarzeniec, Anemone hybrida 'Koenigin Charlotte' nabyty miesiąc temu.
> Zawilec to jest, ale IMO na pewno nie jesienny.

Swoją drogą problem się rozszerza. Kupiłam nasiona macierzanki - pospolitej,
piaskowej. Mniej więcej wiadomo - różowolila kwiaty, ciemnozielone liście.
Tymczasem na torebce bardzo ładne zdjęcia czegoś, co ewentualnie mogę
porównać do 'Silver Queen' - jasnozielone liście biało obrzeżone i różowe
kwiaty. Zupełnie jakby mi ktoś sprzedawał telewizor, a na paczce było
zdjęcia radia. Podpada to pod oszustwo/naciąganie klienta czy jeszcze nie?
czy tylko jest to ekstrapolacja rzeczywistości?

Pozdrawiam,Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

18. Data: 2006-05-18 14:16:33

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdjęcia radia. Podpada to pod oszustwo/naciąganie klienta czy jeszcze nie?
> czy tylko jest to ekstrapolacja rzeczywistości?
Raczej kupował radio a na kartonie było zdjęcie telewizora ;)
Podpada mi to pod powszechnie występujące na Allegro upiększanie
rzeczywistości - te wszystkie sadzonki bonzai z realfoto ;)

Pozdrawiam
Baśka

19. Data: 2006-05-18 15:54:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> [...] Podpada to pod oszustwo/naciąganie klienta czy jeszcze nie?
> czy tylko jest to ekstrapolacja rzeczywistości?

Z dawnych lat pamiętam, że jeśli nazwa prawidłowa i zawartość się zgadza
to zdjecie sie nie liczy.
:-(
pozdr. marketingowo Jerzy

--
http://tabaza.sapijaszko.net

20. Data: 2006-05-19 04:06:34

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> To może pochwalimy się Wielkimi Pomyłkami ?

Chetnie :) Ja z reguly ciesze sie z takich pomylek :)
W tym sezonie kupilem serduszke okazala. Miala byc zwykla rozowa a okazala
sie biala :)
Kiedys kupilem iglaka pod nazwa "mieszanka iglakow". Zaciekawil mnie jego
nieco inny wyglad niz cala reszta w sklepie. Okazal sie cyprysowcem Leylanda
(do pewnego stopnia nazwa sie zgadzala, bo to przeciez mieszaniec ;))
Mozliwe, ze szykuje sie tez niespodzianka z jednym bambusem ale w tym
przypadku jestem w trakcie ustalania tego.
Na szczescie kupiony bambus jest oczywiscie bambusem, tylko nieco inna
odmiana danego gatunku.
Do tego zdarzylo mi sie kupic pare roslin bez nazwy ale spodziewalem sie, ze
warto. W szkolce nie wiedzieli co to za gatunki.
Ciekawe czy lilie, ktore w tym roku kupilem beda takie jak byc mialy.

Pozdrawiam,
Bpjea

przywitanie i 2 pytania
Kiedy ja się dowiem !