Re: jaka wada wzroku po retinopatii wczesniaczej

From: "Roma" <r...@n...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jaka wada wzroku po retinopatii wczesniaczej
Date: Sun, 21 Sep 2003 18:48:10 +0200

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bkjpln$h96$1@inews.gazeta.pl...
> konieczny
> III+...
> Ok,

nie
> jest
> taka
>
> Witam
> po pierwsze moglas napisac na priv -

Witam i wiem ;-), ale sama nieraz potrzebowalam pilnie jakis informacji i
wtedy przgladam archiwum- pomyslalam iz w tym przypadku Twoja zwykle cenna
wypowiedz moze pomoc innym..

wtedy bylbym na 100% zobligowany do
> odpowiedzi.
> po drugie - wprawdzie w srodku nocy odpowiedzialem na pare postow, ale
Tobie
> wolalem dzis na spokojnie, zwlaszcza, ze bylem troche zmeczony meczem w
> kregielni:-)

kto wygral?

> po trzecie - czy ja musze informowac, ze np nie bedzie mnie pare dni?:-)

;-))) Tu musisz;-)) funkacja jaka tu pelnisz jest stokroc powazniejsza od
tej jaka pelni lekarz w realu- a sam wiesz iz masz grono wielbicieli/lek,
szanujacych Ci m. in. za rzetelnosc i sumiennosc w netowych dyzurach

> [...]
> wyzej rokowania co do widzenia sa niepewne. Powtarzam : co do widzenia.
> Sprawa korekcji to rzecz drugorzedna. Bo albo sie skoryguje albo nie. Tu
> jest wazniejsze uchronic siatkowke przed utrata jej funkcji.
> Stad wykonano laser, dlatego tez zapewne pojawil sie wysiek podsiatkowkowy
> moze do szklistki ( czesta rzecz po laserze ), ktory z czasem zaniknie.
> Retinopatie nalezy obserwowac - stad masz ustalona wizyte kontrolna. Badz
> spokojna, mysle, ze robia z oczkami synka to co powinni ( tak wyplywa z
> Twoich doniesien ), nalezy byc cierpliwa.

Cierpliwosc to to czego musialam sie w przyspieszonym trybie ostatnio
nauczyc... i chyba skutecznie..

> Nie odpowiem Ci ile bedzie widzial, jak bedzie widzial i czy bedzie nosil
> korekcje. Na to jest za wczesnie. Natomiast zdaj sie na zdanie okulistow,
> ktorzy prowadza Twojego synka, na pewno beda w stanie Ci wiecej powiedziec
> niz ja.

ok,ale jak jutro lekarz powie cos niezrozumialego dla mnie lub mnie
niepokojacego, z gory prosze o wyrozumialosc, jak napisze o tym tutaj..
Chlop, dla ktorego wpadam w takie stany niepokoju- jest tego wart, mimo iz
ledwo 3 kg masy ciala przekroczyl..

> pozdrawiam i juz wyluzuj:-)

wiedzialam iz jestes dobrym psychologiem;-)) chyba tego najbardziej mi teraz
potrzeba- luzu- czego Wszystkim zycze
Roma