jaka zmywarka?

1. Data: 2001-12-20 22:08:47

Temat: jaka zmywarka?
Od: "MB" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zakupu zmywarki do zabudowy o szerokości 45 cm
niekoniecznie z zintegrowanym panelem. Biorę pod uwagę raczej tańsze firmy
Zanussi, Mastercook, Ardo, Amica których ceny oscylują ok 2 000 zł.
Mam prośbę może ktoś użytkuje podobne zmywarki i mógłby zopiniować konkretne
modele.
Marek

1. Data: 2001-12-20 22:20:25

Temat: Re: jaka zmywarka?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MB" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zanussi, Mastercook, Ardo, Amica których ceny oscylują ok 2 000 zł.
> Mam prośbę może ktoś użytkuje podobne zmywarki i mógłby zopiniować

To przeanalizuj jeszcze raz model szerokości 60 cm... No chyba, ze jesteś
kawalerem nie miewasz gości i do czasu zużycia się tej zmywarki nie
zamierzasz tego stanu zmieniać...
Osobiści polecam Bosha, ze względu na cichą pracę głównie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-21 11:51:51

Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem szczesliwa posiadaczka zmywarki Amica (45cm.) z ukrytym panelem.
Mam ja 2 lata i nie moge narzekac. Z jednym "MALYM" wyjatkiem. Otoz w
zalaczonej ulotce jest informacja ze zmywarka oznajmia koniec pracy krotkim
sygnalem dziwekowym. Boze zmiluj sie, jezeli to krotki sygnal! Trwa ok. 10
sekund i jest tak glosny, ze umarlego by obudzil. Mam male dziecko i jak spi
to pilnuje zeby w pore ja wylaczyc. Ot, taki drobny mankament.
Jezeli wiec nie posiadasz malych dzieci lub duze mieszkanie to moze nie
bedzie to tak odczywalne.

Poza tym, jak juz mowa o zmywarkach to slyszalam, ze produkuja je tylko dwie
firmy a pozostale kupuja, dodaja wlasna obudowe i logo i sprzedaja jak
swoje. Porownaj w sklepie, ze zmywarki roznych firm w srodku wygladaja
identycznie!!!

Pozdrowienia
Dorota

1. Data: 2001-12-21 14:22:22

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamierzasz tego stanu zmieniać...
> Osobiści polecam Bosha, ze względu na cichą pracę głównie...

Witam!

Całkowicie sie zgadzam. Moja rodzina liczy tylko 2 osoby a po kazdym
obiedzie moj 60cm Bosh peka w szwach. Jakbym wybrala mniejszy model,
musialabym nastawiac zmywarke 2, 3 razy pod rzad, zeby umyc te wszystkie
naczynia. Poza tym Bosh nie jest wcale taki drogi, no chyba, ze kupujesz
sprzet pod zabudowe, wtedy cena wzrasta.

Pozdrawiam serdecznie,

owieczka

1. Data: 2001-12-22 14:01:17

Od: "Marek_K" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zanussi, Mastercook, Ardo, Amica których ceny oscylują ok 2 000 zł.
> Mam prośbę może ktoś użytkuje podobne zmywarki i mógłby zopiniować

mam rok bosha 45cm 2100PLN
zmywa ćwietnie, cichy, ale ZA MAŁY
pozdrawiam
Marek

1. Data: 2001-12-22 21:17:27

Od: "tom" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko 60cm
ja mam i zawsze jest za mala
jest nas dwoje.
oszczednosc energii w 45 jest znikoma a biorac pod uwage ze 60 sa zazwyczaj
nowoczesniejsze to zadna
Użytkownik MB <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vtnk4$4pe$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-12-25 14:22:50

Od: "Piotr" <c...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecałabym Boscha, kupiłam taką jakiś miesiąc temu i jestem BARDZO
zadowolona, pracuje cichutko a naczynia są czyściutkie i bez zacieków, mam
zmywarkę 60 cm i uważam że mniejsza byłaby niewystarczajaca dla naszej
rodzinki a gotuję każdego dnia, szwgierka ma 45 cm ale u niej nie ma
codziennych obiadów tylko kolacje - też zadowolona z Boscha

może warto dołożyć trochę pieniędzy (nasza kosztowała 2400 zł model SGS
4712, kupiliśmy taki ze względu na 1/2 załadunku) i być zadowolonym
pozdrowienia

--
Agnieszka
m...@a...net.pl

1. Data: 2001-12-27 13:42:50

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam Boscha 45 CM ( KUCHNIA MALA!!!!) trzy lata, chwalę bardzo, "piorę " raz
dziennie, obiady w domu.. najwięcej kubków od herbaty... I tylko gary zmywam
ręcznie, bo jeden garnek to pół zmywarki.Za to szkło - Przepieknie blyszczace.
Jedna uwaga: Po 3 latach czesc szkla zmywana codziennie oraz jakies szare
duralexy wyglad ma zdechly, jakby zadrapane czy inaczej "zmlecznione"
fragmentami. I to nawet szklo z Krosna. Uważać ze zdobieniami wszelkaimi, a juz
na pewno NIE myć w zmywarce starej porcelany.Nienawidząca zmywania Qd

1. Data: 2001-12-27 17:43:00

Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Dec 2001 15:22:50 +0100, Piotr <c...@a...net.pl> wrote:
>może warto dołożyć trochę pieniędzy (nasza kosztowała 2400 zł model SGS
>4712, kupiliśmy taki ze względu na 1/2 załadunku) i być zadowolonym
>pozdrowienia

Czy to jest do zabudowy?

Renata

1. Data: 2001-12-29 15:04:11

Od: "Piotr" <c...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renata Gołębiowska <R...@r...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:slrna2mnd4.7rf.Renata.Golebiowska@localhost.
localdomain...

> Czy to jest do zabudowy?
>
> Renata

nie ale zdejmujesz górny blat (jest taka możliwość )wsuwasz pod blat
kuchenny i gotowe

--
Agnieszka
m...@a...net.pl

O Swietach, czesc II
Wigilijne potrawy z grzybów
Zdjecia w CZS
CO TO JEST TRYBULA?
Zupa pieczarkowo-grzybowa przepis z Elle ma ktos moze?!