jaki chlebek

1. Data: 2004-10-18 16:51:36

Temat: jaki chlebek
Od: "Mimi" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam pytanko....jaki chlebek moge podac mojej córci u której wyszło uczulenie
na make pszenną i żytnią ?
I jak takowy upiec samemu albo gdzie go kupic ?

Z góry dziękuje za pomoc.;)

Mimi, Husbandzik
Karolcia (25.09.97) i Szymonek (03.03.04)

1. Data: 2004-10-18 18:28:08

Temat: Re: jaki chlebek
Od: "Taurus" <t...@w...skonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że kukurydziany http://www.goodfood.com.pl/2004/pl2/chleb3.html

Jarek
www.vendi.pl

1. Data: 2004-10-19 05:33:27

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko....jaki chlebek moge podac mojej córci u której wyszło
uczulenie
> na make pszenną i żytnią ?
> I jak takowy upiec samemu albo gdzie go kupic ?

pieczywo bezglutenowe dostaniesz w sklepie ze zdrową żywnością, nie
napisałaś z jakiego miasta piszesz, bo wtedy podpowiedzielibyśmy Ci
dokładniej. Takie chlebki kukurydziane albo ryżowe jak napisał Taurus
dostaniesz już w każdym sklepie spożywczym (napewno w dużym supermarkecie).
Zerknij na stronkę
http://www.wegetarianin.pl/sklep/index.php/cPath/35?
osCsid=8ec2c6544913ad3cbafb2d790b05b307
Jeżeli masz dostęp do dużych sklepów to w nich są stoiska ze zdrową
żywnością

1. Data: 2004-10-19 06:32:48

Od: "Mimi" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj przepraszam ;)
Wawa lub Piaseczno k Wawy ;)

1. Data: 2004-10-19 08:21:08

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

auchan w takim razie wita cie :)

MS

1. Data: 2004-10-19 08:30:45

Od: "jaaa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm no wiesz to niejest takie latwe znalesc dla twojej corci odpowiedni
chlebek.... moze ona wogole nie powinna jesc pieczywa??? dawaj jej platki
owsiane... jak dla mnie obejdzie sie bez chlebka a tak pozatym to od pieczywa
sie tyje bynajmniej w moim przypadku.... pozdrawiam paaaaaaaa

1. Data: 2004-10-19 13:08:41

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj przepraszam ;)
> Wawa lub Piaseczno k Wawy ;)

to tutaj na pewno nie będziesz miała problemu z kupnem takiego pieczywa. Ja
mieszkam na Tarchominie, ale tu masz trochę daleko. Mogę Ci podać sklep ze
zdrową żywnością w centrum, z tyłu za Galerią Centrum. Może ktoś mieszka w
twojej okolicy to Ci podpowie więcej. Założyłam, że Twoja córka jest
uczulona na gluten, ale Ty pisałaś tylko o mąkach, może sama spróbujesz coś
wypiekać

--
rene
gg 4289772

1. Data: 2004-10-19 13:44:41

Od: "Mimi" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rene" <r...@w...pl> wrote in message

> [...]
córka jest
> uczulona na gluten, ale Ty pisałaś tylko o mąkach, może sama spróbujesz

Na Tarchominie tez bywam często więc jakbyś mogła podać mi adres takiego
sklwpiku byłabym wdzięczna ;).
Chlebek chetnie sama wypieke tylko nie mam pojęcia jak i z czego, a córcia
uczulona jest na make pszenną i żytnia i truskawki ale o glutenie lekarz nic
nie wspomniał ;)

Mimi, Husbandzik
Karolcia (25.09.97) i Szymonek (03.03.04)
http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=21676&q=mim
i_MAMI&k=2

1. Data: 2004-10-19 13:46:05

Od: "Mimi" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaaa" <m...@v...pl> wrote in message
> jak dla mnie obejdzie sie bez chlebka a tak pozatym to od pieczywa

No własnie i tu jest problem, że nie obejdzie sie bez chlebka, właśnie jest
na takiej próbie i kiepsko to znosi ;) więc postanowiłam piec sama ale nie
wiem z czego i jak ;)

1. Data: 2004-10-19 14:47:21

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Tarchominie tez bywam często więc jakbyś mogła podać mi adres takiego
> sklwpiku byłabym wdzięczna ;).

ul. Książkowa 9c lik.4a
tel. 498 88 83
godziny otwarcia:
pon-pt 10-19.30
sob 9-14.30
jedziesz 186, 508, 509, 518 do ostatniego przystanku przed pętlą (
przystanek zaraz za rondem). Musisz się wrócić przed rondo i po prawej
stronie w blokach mieszkalnych jest pasaż handlowy. Ten sklep mieści się w
drugim bliku tyle, że od podwórka. Pan ma naprawdę duży wybór tylko, że
część produktów jest na zamówienie. Można kupić tam nawet jaja i mleko
wiejskie.

wypróbuj
http://www.celiakia.pl/modules.php?op=modload&name=K
uchnia&file=pieczywo