jaki filtr rodzinny do internetu (przeglądarka Internet Explorer)

1. Data: 2005-11-12 15:51:17

Temat: jaki filtr rodzinny do internetu (przeglądarka Internet Explorer)
Od: "Karol Nasarzewski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,

Właśnie pojawił się u mnie ten czas kiedy dziecko uczy korzystać z
internetu.
Oczywiście pod moim bardziej lub mniej dyskretnym nadzorem, jednak
wystarczyła
dziś chwila , i córka poszując zabawek wpisała www.lalki.com na szczęscie
strona
tytułowa jest "bezpieczna" ale uzmysłowiło mi to pewien fakt , że
natrafienie na niewłaściwa
stronę to kwestia czau.

Padło na tzw. filtry rodzinne , nie chcę wywoływać dyskusji czy spełniają
swoją role czy nie,
bo są różne opinie na ten temat , na tą chwilę interesuje mnie takie
zabezpieczenie

Więc prosze o opinie , może ktoś ma doświadczenia w korzystaniu z filtrów
rodzinnych ?
Interesują mnie programy bezpłatne i płatne.

Szukam filtru który spełniałby następujące wymogi :

- blokował strony zawierające niechciane treści w języku angielskim (w
domyśle międzynarodowe) i też polskim
- miał możliwość częstych aktualizacji aktualizacji online.
- współpracował z profilami w Windows XP (np. działał na profilu dziecka a
na innym (moim) mógłbyć wyłączony) nie wiem czy
takie coś może istniec z punktu widzenia technicznego
- mechanizm filtrowania miałby jako takie rozwinięte AI , np. żeby nie
blokował mi np.
wszystkich stron z przepisami kulinarnymi "popieprzyć i posolić potrawę"

Pozdrawiam Karol

2. Data: 2005-11-12 19:05:11

Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Nasarzewski napisał(a):

> Szukam filtru który spełniałby następujące wymogi :

poczytaj tu: http://www.kidprotect.pl/szkodliwe/

pozdr

akcesoria ułatwiające pisanie - 1 klasa
Zielnik