jaki koszt usuniecia brodawki - laserem ?

1. Data: 2003-08-16 18:30:47

Temat: jaki koszt usuniecia brodawki - laserem ?
Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Czy ktos moze sie orientuje, ile kosztowalby taki zabieg prywatnie? .
Interesuje mnie laserowe usuniecie, ale jesli sa lepsze rozwiazania to
prosze o rade :)

Z gory dziekuje i pozdrawiam :)

2. Data: 2003-08-16 19:04:37

Temat: Re: jaki koszt usuniecia brodawki - laserem ?
Od: Andrzej <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 4niolek napisał:
> [...]
> Czy ktos moze sie orientuje, ile kosztowalby taki zabieg prywatnie? .
> Interesuje mnie laserowe usuniecie, ale jesli sa lepsze rozwiazania to

Witaj:)

Na brodawki są dobre własne siki. To prawda. Smaruj sobie brodawke aż
nie zniknie. Jak juz zniknie to daj mi znac:)
Potraktuj tą wiadomość powarznie.

Pozdrowienia

3. Data: 2003-08-26 19:27:49

Od: "dziecio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Na brodawki są dobre własne siki. To prawda. Smaruj sobie brodawke aż
> nie zniknie. Jak juz zniknie to daj mi znac:)

hehe kwestia gustu
Zreszta wnioskujac z tego, ze aniolek nie chce leczyc sie srodkami opartymi
na kwasie salicylowym (verumal) ani nie chce poddac sie krioterapii
to nalezy wnioskowac, iz miejsce to jest wrazliwe i stosowanie takich
naturalnych "eliksirow" odpada w przedbiegach :))

Pzdr

Coś na pieprzyki
HIV nie równa się AIDS
Embolizacja mięśniaków