jaki lekarz od krążenia w nogach?

1. Data: 2004-08-19 17:27:03

Temat: jaki lekarz od krążenia w nogach?
Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do jakiego lekarza udać się w związku z brakiem krążenia w nogach?
I czy ktoś mógłby polecić mi jakiegoś w Szczecinie?

2. Data: 2004-08-19 17:43:04

Temat: Re: jaki lekarz od krążenia w nogach?
Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

3. Data: 2004-08-19 18:00:00

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Aug 2004 19:43:04 +0200, Krzysio wrote:

> na pewno tylko w nogach? jakie sa objawy

O - będziesz stawiać rozpoznanie przez internet? ;)

> ?

Z reguły objawem BRAKU krążenia w jakiejś części ciała jest jej
martwica.

A jeśli chodzi o zaburzenia krążenia obwodowego, to może być ich wiele
rodzajów. Tak czy inaczej rozsądne wydaje się skontaktowanie się z
chirurgiem naczyniowym (po otrzymaniu skierowania od lekarza POZ, który
sprawę powinien wstępnie zdiagnozować).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2004-08-19 18:36:56

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Aug 2004 19:00:00 +0100, Marek Bieniek wrote:

> [...]
> rodzajów. Tak czy inaczej rozsądne wydaje się skontaktowanie się z
> chirurgiem naczyniowym (po otrzymaniu skierowania od lekarza POZ, który

Autopoprawka - wcale nie musi to być chirurg naczyniowy. Pod pojęciem
"brak krążenia" laik może rozumieć tak wiele stanów, że równie dobrze
może to być neurolog, dermatolog, czy reumatolog...

5. Data: 2004-08-20 08:12:06

Od: dubon <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ishdi napisał:

> Do jakiego lekarza udać się w związku z brakiem krążenia w nogach?
> I czy ktoś mógłby polecić mi jakiegoś w Szczecinie?

No właśnie - brak krążenia w nogach - to może oznaczać wiele rzeczy.
Trzeba podiagnozować, więc może najpierw do jakiegoś dobrego rodzinnego
się udasz. Mogę się rozejrzeć po Szczecinie.
Możemy pogadać na GG albo priv.
pzdrw
dubon
GG 4809980

6. Data: 2004-08-20 09:57:10

Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i angiologa
Renia

7. Data: 2004-08-20 17:11:42

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno jest to brak krążenia(zdiagnozowane)
kiedyś chodziłam do chirurga w innym mieście, ale już nie praktykuje
więc nieporadnie może, ale szukam innego

zlamana noga
C h o l e s t e r o l
bromergon z antykoncepcją
rtg stóp