jaki skuteczny sposob na kreta?

11. Data: 2003-05-07 15:42:48

Temat: Re: jaki skuteczny sposob na kreta?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:b9b4gs$2ntu$1@news2.ipartners.pl...

> to może lepiej wystawić na pole organy [...]

Faktycznie, Panie maja racje. Strasznie tu duzo swintuszenia :-))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-05-08 04:34:28

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ObCy" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak sie go szybko pozbyc????????????

Jest taki skuteczny środek (nie pamiętam nazwy), ale jest to trucizna I
klasy toksyczności. Można to stosować tylko na terenach otwartych z daleka
od zabudowań. Stosujący musi mieć specjalne przeszkolenie. Można to kupić
tylko w punktach sprzedaży, które mają odpowiednie zezwolenie. Tyle teorii.
Praktycznie spotkałem się ze środkiem w punkcie, który nie miał zezwolenia
na sprzedaż, osoba stosująca nie miała przeszkolenia, zastosowała środek na
terenie otoczonym z trzech stron budynkiem. Wszyscy żyją. Nie wiem jak
krety.

Pozdrawiam
Leszek

13. Data: 2003-05-08 08:42:37

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4nr" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Sposob najskuteczniejszy : polubic kreta:)
>
> Grzegorz

Ten sposób polecałbym najbardziej, przecież to takie ładne i miłe
zwierzątko.
Pozdrawiam Marek.

14. Data: 2003-05-08 08:54:06

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ObCy:
> jak sie go szybko pozbyc????????????

Szybko się nie da. :-) Gdzieś przeczytałam, że należy szmatki
flanelowe nasączyć naftą i wkładać do krecich korytarzy. Trzeba
w takich miejscach umieszczać gałganki, aby odcinać mu drogę
powrotu, tak aby kierował się w stronę "wyjścia". Wypróbowałam
-- skutkuje, ale wyprowadzanie trwało to może... miesiąc.

--
ELa

15. Data: 2003-05-08 13:18:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Jest taki skuteczny środek (nie pamiętam nazwy), ale jest to trucizna I
> klasy toksyczności.

Sa i inne skuteczne srodki. Na przyklad niewielki ladunek termojadrowy.

Pozdrowienia,
Michal

16. Data: 2003-05-08 14:01:09

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> Sa i inne skuteczne srodki. Na przyklad niewielki ladunek termojadrowy.
Te bombki sa przeciez II klasy toksycznosci. Leszek zapewne myslal o czyms
mocniejszym :-)
Tomek

17. Data: 2003-05-08 14:11:28

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Sa i inne skuteczne srodki. Na przyklad niewielki ladunek
> termojadrowy.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Można też je (krety) wysłać do Sejmu, będą tam w dobrym towarzystwie robić
krecią robotę.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

18. Data: 2003-05-08 19:15:57

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic z tego. Mamy rok kreta.
> PP.

Z powodu tego nieszczęsnego święta -roku kreta- mogę tylko podać link:
http://www.bagra.com.pl/kretolapka.php

Pozdr. Jurek

19. Data: 2003-05-09 20:41:21

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:VOsua.15860$VP.1745490@twister.neo.rr.com...
> "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Sa i inne skuteczne srodki. Na przyklad niewielki ladunek termojadrowy.

:)))))))))))
Tak na marginesie, to widzisz jakąś różnicę w wytruciu kilku kretów i w
wytruciu paru milionów przędziorków, albo mszyc?

Pozdrawiam
Leszek

20. Data: 2003-05-09 22:23:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie, to widzisz jakąś różnicę w wytruciu kilku kretów i w
> wytruciu paru milionów przędziorków, albo mszyc?

Tak, widze duza. Im nizsza (mniej ze mna spokrewniona?) forma zycia, tym
mniej mam skrupulow przy jej unicestwianiu. Ssaka wlasna reka bym nie zabil,
chyba ze w obronie wlasnej. Z owadami nie mam wiekszych problemow, ale
tez musza ku temu byc jakies powody.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Drzewa i granica
Partner -
Re: "Obca" lipa w Pulawy
Miłek wiosenny i szachownica kostkowata - gdzie kupić w Warszawie?
Szybko rosnące drzewo