jaki sos do ozorkow?

1. Data: 2001-09-23 15:41:15

Temat: jaki sos do ozorkow?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

chrzanowy???
Chyba pojde na latwizne i zrobie go na bazie gotowego sosu bialego. jak
myslicie?

1. Data: 2001-09-23 16:37:39

Temat: Re: jaki sos do ozorkow?
Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" wrote:

> chrzanowy???

Oczywiscie, ze chrzanowy.

> Chyba pojde na latwizne i zrobie go na bazie gotowego sosu bialego. jak
> myslicie?

Myslimy, ze to zly pomysl. Przeciez sos bialy jest prosty jak swinski
ogon, a zrobienie z niego chrzanowego juz zupelnie...

1. Data: 2001-09-23 16:47:55

Temat: Odp: jaki sos do ozorkow?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...net.pl...
> Myslimy, ze to zly pomysl. Przeciez sos bialy jest prosty jak swinski
> ogon, a zrobienie z niego chrzanowego juz zupelnie...

Ok, no jak go zrobic???;-) K

1. Data: 2001-09-23 17:48:25

Temat: Re: Odp: jaki sos do ozorkow?
Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" wrote:

> Użytkownik Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@k...net.pl...
>
> Ok, no jak go zrobic???;-) K

Tym razem ja pojde na latwizne - zajrzyj sobie np. na
http://www.kuchnia.3miasto.pl/sosy.htm
:)

1. Data: 2001-09-23 18:00:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>chrzanowy???
>Chyba pojde na latwizne i zrobie go na bazie gotowego sosu bialego. jak
>myslicie?

do ozora pasuje polski/szary, z rodzynkami. nigdy nie robilam,
wiele lat temu jadlam i bardzo mi smakowalo..chyba szanujace sie
ksiazki kucharskie beda miec przepis? czy moze to bedzie jak ze
sztukamies Czarka - objekt muzealny

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-23 18:27:07

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś były w moim domu ozorki własnie w sosie chrzanowym do
tego idealnie pasujące kluski śląskie i kwaśna sałatka z buraków
ze słoika (miała być na zimę...)

Dla mnie bomba. ( a sos zrobiłam : najpierw inteligentna ilości
wody z masłem, potem dodałam smietanę z odrobiną mąki a
następnie masę chrzanu, cukru i soli po trochę. zagotowane. (bez
podkwaszania cytryną bo chrzan słoikowy miał juz w sobie trochę kwasku).
AgataW.

1. Data: 2001-09-23 18:31:13

Od: Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" wrote:

> chrzanowy???
> Chyba pojde na latwizne i zrobie go na bazie gotowego sosu bialego. jak
> myslicie?

Moze musztardowy? moim zdaniem tez pasuje
pozdrawiam Kizia

1. Data: 2001-09-23 20:30:07

Od: masti <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" napisał(a):

> Użytkownik Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@k...net.pl...
>
> Ok, no jak go zrobic???;-) K

rozpuszczasz na patelni albo lepiej w rondelku masło
dodajesz tyle mąki ile masła
ja sie zrobi masa zaczynasz pomalutku dodawać mleko ciągle mieszając,
żeby nie zrobiły sie grudki
jak juz będzie dużo sosu dodajesz chrzan
a potem mieszając grzejesz dotad aż będzie miał taką konsystencję jaką
lubisz.
masti

1. Data: 2001-09-23 22:56:48

Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szary sos /sos polski/
sos przyrzadzany na zasmazce z maki i masla, rozprowadzonej wywarem i
gotowanej z dodatkiem migdalow, rodzynkow, czerwonego wina, korzeni /ang.
ziele, gozdziki, listek laurowy/, soku cytrynowego, karmelu i ewentualnie
utartego piernika. Podaje sie do karpia i ozora.
MarekF
_ _ _

http://www.aktis.alpha.pl
_ _ _