jakie badanie w kierunku kolagenozy - choroby tkanki łącznej - reumatyzmu ?

1. Data: 2005-10-10 17:16:05

Temat: jakie badanie w kierunku kolagenozy - choroby tkanki łącznej - reumatyzmu ?
Od: "Andrx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie/ czyli: jakie badania moga potwierdzic kolagenoze lub inna
chorobe
z rodziny chorob tkanki laczej/
dodam, ze w wynikach badan BRAK jakichs pozytywnych wskaznikow toczacego sie
procesu zapalnego ( tj. ob, crp - norma, byl okres 1 miesiaca crp troche
podwyzszone )/
podstawowe objawy: mrowienie, pieczenie, pobolewanie skóry czy tez miesni
na calym ciele - glownie nogi i rece ( czyli rozlegle parestezje badz
polineuropatia ) /
dodatkowo - objawy wystepuja non stop w podobnym natezeniu od 1,5 roku/
stad moja prosba - moze ktos cos kiedys slyszal ze znajomy, znajomego
itd.
z mojej strony nastepny punkt to chyba oddzial reumatologiczny na jakies
glebsze badania ( ale specjalista dopiero w styczniu no to szpital mysle ze
lipiec ) /
najgorsze jest to ze juz (s)trace nadzieje /
ech
dzieki za ewentualne odpowiedzi/
pozdr

2. Data: 2005-10-10 17:21:12

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A poradnia genetyczna? Mozna by sprobowac odwiedzic.

--
Pozdrawiam Norbert

3. Data: 2005-10-14 08:15:49

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poradnia genetyczna? Mozna by sprobowac odwiedzic.

Można też poradnię leczenia zeza, kowala i posterunek Policji.
--
Krzysiek, EBP
Polacy potrafią wykończyć się sami, bez pomocy ościennych mocarstw

4. Data: 2005-10-14 11:05:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrx <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> jak w temacie/ czyli: jakie badania moga potwierdzic kolagenoze lub inna
> chorobe z rodziny chorob tkanki laczej/

Różne, a zamiast kombinować, należy znaleźć dobrego reumatologa z zacięciem
immunologicznym.

--
JoP

5. Data: 2005-10-15 09:14:06

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można też poradnię leczenia zeza, kowala i posterunek Policji.

Z tym ostatnim bym sie nie zgodzil, straz pozarna bylaby lepszym wyborem.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

PROSZE O POMOC
Do stomatologow