jakie lepsze: jedno czy trojfazowe?

1. Data: 2003-09-08 10:54:32

Temat: jakie lepsze: jedno czy trojfazowe?
Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hi,
dziewczyna ma niezbyt ciekawa reakcje na pigulki (calkowity spadek libido,
stosowala juz chyba ze 3 rodzaje), ktos doradzil pigulki trojfazowe i jako
powod podal 'bardziej naturalny poziom hormonow w ciagu kolejnych tygodni',
ktory moze pomoc. Jakie jest wasze zdanie?

pozdrawiam,
p.

2. Data: 2003-09-08 18:04:13

Temat: Re: jakie lepsze: jedno czy trojfazowe?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> powod podal 'bardziej naturalny poziom hormonow w ciagu kolejnych
tygodni',
> ktory moze pomoc. Jakie jest wasze zdanie?

mysle ze moze pomóc poniewaz w pigułach jednofazowych codziennie podawane
jest taki sam skład i ilośc hormonów w trójfazowych te proporcje są rózne
dostosowane do cylku kobiety.
p.

3. Data: 2003-09-08 18:18:59

Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w pierwszym momencie myślałem że piszesz o zasilaniu elektrycznym :D

JH

4. Data: 2003-09-09 12:59:07

Od: "KAsia" <K...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Trojfazowe oczywiscie....
KAsia

5. Data: 2003-09-09 13:21:00

Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego wiec wszystkie moje znajome i generalnie wiekszosc kobiet dostaje
jednofazowe?? Osobiscie wydaje mi sie, ze trojfazowe powinny byc lepsze ale
dlaczego wiekszosc lekazy przepisuje te jednofazowe? Moze ze wzgledu na
jakas mniejsza dawke hormonow czy co?? Nie mam pojecia...

pozdrawiam,
piotr

6. Data: 2003-09-13 00:29:45

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlaczego wiekszosc lekazy przepisuje te jednofazowe? Moze ze wzgledu na
> jakas mniejsza dawke hormonow czy co?? Nie mam pojecia...

może dlatego, że ogólna dawka hormnoów przyjętych w trakcie zażywania
preparatu trójfazowego jest zwykle większa, niz gdyby był używany preparat
jednofazowy (a dąży się do zmniejszania dawek), może dlatego, że jest
większa szansa na zmienne nastroje itp, a maniopulacja cyklem jest dużo
bardziej skomplikowana (nie można wziać 2 opakowań bez przerwy, żeby np. nie
mieć miesiaczki na wakacjach)?

wirus HPV
Zielone kupki i krew u niemowlaka-pomocy
Co mogę robić?
Ginekolog w Elblągu
stomatologia,Warszawa