jakie nitki?

1. Data: 2003-01-19 17:46:50

Temat: jakie nitki?
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś na jakiejś rosyjskiej stronie był (chyba w albumie jakiejś
uczestniczki konferencji 7-ja) był b. ładny obrazek - białe konie biegnące
brzegiem morza w morskiej pianie. Mam nadzieję, że go kojarzycie.
Postanowiłam go zrobić i od razu na początku mam problem - w wykazie nici
nie podano, jakiej są firmy. Czy ktoś już to wyszywał, albo się przymierzał?
Pomocy!
Balbina

1. Data: 2003-01-19 21:57:04

Temat: Re: jakie nitki?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja właśnie jestem w trakcie wyszywania tego obrazka. Nici podane były wg
muliny Dimensions, jeżeli potrzebujesz podeślę Ci przelicznik na DMC,Nie
jestem jednak w pełni zadowolona z niektórych kolorów. Nawet zastanawiałąm
się , czy nie napisac do tej osoby z rosyjskiej strony, aby zdradziła,
jakich kolorów uzywała.
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2003-01-20 10:58:32

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja właśnie jestem w trakcie wyszywania tego obrazka. Nici podane były wg
> muliny Dimensions, jeżeli potrzebujesz podeślę Ci przelicznik na DMC,

Ten przelicznik Dimensions - DMC masz z jakiejś stronki ??

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-01-20 19:58:10

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem jednak w pełni zadowolona z niektórych kolorów. Nawet zastanawiałąm
> się , czy nie napisac do tej osoby z rosyjskiej strony, aby zdradziła,

Jeju! Wspaniale! Podeślij koniecznie. A na jakiej kanwie szyjesz i jak
wielki ci wychodzi i po ile nitek (jak pytać to pytać:)))
Balbina

1. Data: 2003-01-20 20:06:24

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten przelicznik Dimensions - DMC masz z jakiejś stronki ??
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

Ponieważ też podejrzewałam, że to Dimensions - szukałam przeliczników i
znalazłam na 2 stronach:
http://www.lilootes.com/aconversions.htm
http://www.cs.wisc.edu/~boris/maha/x_stitch/xstitsh_
table_JP.html

Z tym że na tej drugiej (rosyjskiej) można przeczytać, że Dimensions to
J&PCoats po modyfikacji, tj. jeśli numer Dimension jest 5-znakowy to
odejmuje się pierwszą cyfrę, a pozostałe to są numery wg J&PCoats. A jesli
jest 6-cyfrowy, to niestety nie ma odpowiednika, bo został wyprodukowany
specjalnie dla Dimensions. Dziewczyna pisze, że takie informacje otrzymała
bezpośrednio w Dimensions.
Porównałam tabele z obu stron, ale niestety - przeliczniki na DMC nie za
bardzo się zgadzają. Więc dalej jestem w kropce.
Balbina

1. Data: 2003-01-21 02:16:26

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Balbina <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0hkn3$e6m$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Porównałam tabele z obu stron, ale niestety - przeliczniki na DMC nie za
> bardzo się zgadzają. Więc dalej jestem w kropce.
No to jeszcze jeden przelicznik - im wiecej tym wieksza szansa, ze wyjdzie
ok.
http://www.fossa.org/dmcconvert.htm
I.

Serwetka na szydełku dla poczatkującej