jakie owovcowe

1. Data: 2008-03-22 20:16:53

Temat: jakie owovcowe
Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie drzewka owocowe macie w swoich ogrodach
co pocecacie do owozakladanego ogrodu
gleba raczej ciezka gliniasta "bogata" w wode .

2. Data: 2008-03-23 00:13:19

Temat: Re: jakie owovcowe
Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@n...pl pisze:
> jakie drzewka owocowe macie w swoich ogrodach
> co pocecacie do owozakladanego ogrodu
> gleba raczej ciezka gliniasta "bogata" w wode .

http://img518.imageshack.us/img518/2665/dzielosztuki
ww8.jpg

3. Data: 2008-03-24 00:08:24

Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> jakie drzewka owocowe macie w swoich ogrodach
> co pocecacie do owozakladanego ogrodu
> gleba raczej ciezka gliniasta "bogata" w wode .

u mnie, na gliniastej, podgorskiej glebie najlepiej rosną śliwy i jabłonie,
a także wiśnie.
może to niezbyt ekstrawagancko, ale za to bez nerwów!

moon

4. Data: 2008-03-24 09:57:41

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fs3php$4ig$1@atlantis.news.neostrada.pl Użytkownik
<b...@n...pl> napisał(a):

> jakie drzewka owocowe macie w swoich ogrodach
> co pocecacie do owozakladanego ogrodu
> gleba raczej ciezka gliniasta "bogata" w wode .

Hejka. Myślę, że lektura jakiegoś poradnika dla sadowników raczej
;-)pozwoli wam znaleźć prawidłową odpowiedź na pytanie, co posadzić we
własnym ogrodzie. :-)
Pozdrawiam specjalistycznie Ja...cki

5. Data: 2008-03-24 14:28:53

Od: "m" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Myślę, że lektura jakiegoś poradnika dla sadowników raczej
> ;-)pozwoli wam znaleźć prawidłową odpowiedź na pytanie, co posadzić we
> własnym ogrodzie. :-)

A skąd autor poradnika ma wiedzieć,na co ma chęć autor wątku?
Ja bym powiedział,że posadzę to na co mam chęć aby u mnie rosło.
Dziś mam chęć na Prunus mume i ją posiałem.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2008-03-24 17:24:48

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5e26.00000067.47e7baa4@newsgate.onet.pl m
<l...@o...pl> napisał(a):

> A skąd autor poradnika ma wiedzieć,na co ma chęć autor wątku?

Hejka. Stąd też autorzy poradników prezentują większość roślin
sadowniczych wraz z ich wymaganiami glebowymi, wodnymi itp. Natomiast, gdyby
autorzy wątku wiedzieli, na co mają chęć, to raczej by zadali inne, bardziej
szczegółowe pytania. :-)

> Ja bym powiedział,że posadzę to na co mam chęć aby u mnie rosło.
> Dziś mam chęć na Prunus mume i ją posiałem.

Mirku, w naszym wieku możemy już sobie pozwalać na nieszkodliwe
dziwactwa. ;-)
Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

7. Data: 2008-03-24 18:36:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Mirku, w naszym wieku możemy już sobie pozwalać na nieszkodliwe
> dziwactwa. ;-)

Jakie tam dziwactwa, świat jest prosty. Jak lubię wino gronowe czerwone,
sadzę aronię. Jak lubię gronowe białe, sadzę jabłonki. Zamiast gimnastyki dla
żony, należy posadzić truskawki.Gimnastyka dla gospodarza-porzeczki, aby zbierać
owoce siedząc na skrzynce, a gronowe też wyjdzie.
Pozdrawiam praktycznie. Mirzan

8. Data: 2008-03-24 20:01:10

Od: "Bass" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):

> Jakoś dziwnie Cię polubiłem ;)

Może się spotkacie i sobie badyle pokażecie?

sadzić czy nie sadzić ?
Problem - poważny.
Jaka trawa na bardzo slaba i sucha glebe?
Wesołych Świąt