Re: jakie przyprawy do nacierania kurczaka?

From: Magdalena Bassett <i...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: jakie przyprawy do nacierania kurczaka?
Date: Fri, 13 Apr 2007 10:18:51 -0700

bodzio wrote:
> robiłem ten przepis
>
> http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=88
70

> z tym ze najpierw na noc natarłem sola, pipeprzem, słodka papryką i
> najerankiem
>
> troche mi nie wyszło bo nie dosc ze za słabo te skrzydełka podsmazyłem
> to jeszcze do marchewki dodało mi sie za duzo oleju :/
>
> Pozdrawiam
> bodi

Przeczytalam ten przepis i od razu nadmienie, ze nigdy bym go nie
zrobila. Po pierwsze, margaryna, po drugie , CALA KOSTKA? toz to
straszna ilosc tluszczu. I po co? skrzydelka maja swoj tluszcz,
wystarczy jedna czy dwie lyzki oliwy do podsmazenia. Naprawde nie wydaje
Ci sie dziwne dodawanie 100 gr margaryny (fuj!) do 500 gr marchewki?

Chcesz sie nauczyc gotowac? OK, podam ci tu kilka obiadow, ktore robi
sie w pol godziny lub krocej. Pierwsze 10 przepisow pod tym linkiem.
Kazde z tych dan zdrowe i bobre. Polecam.

http://tinylink.com/?NdL4BmCFxQ

Magdalena Bassett