jakie zioła

1. Data: 2002-08-12 12:17:53

Temat: Re: jakie zioła
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

piter napisal:

> witam serdecznie grupowiczów!
> może troche NTG....mam do was pytanie...mój teść chciałby posiać na
> hektarze ziemi zioła

(...)
Bazylia zielona i czerwona, oregano (lebiodka), tymianek, rozmaryn,
melisa, lubczyk, majeranek ...

Krycha&Co(ty)

2. Data: 2002-08-12 12:25:02

Temat: jakie zioła
Od: "piter" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie grupowiczów!
może troche NTG....mam do was pytanie...mój teść chciałby posiać na
hektarze ziemi zioła, żeby sprawdzić jak się sprzedają, jaki rynek, ceny,
zbyt itp. Macie jakieś propozycje jakie to mogłyby być???
za odpowiedź z góry dziękuje
piter p...@w...pl

3. Data: 2002-08-12 16:26:09

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piter" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> hektarze ziemi zioła, żeby sprawdzić jak się sprzedają, jaki rynek, ceny,
> zbyt itp. Macie jakieś propozycje jakie to mogłyby być???

Już wiem : jemioła .;-)

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

4. Data: 2002-08-12 16:35:49

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "piter" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Już wiem : jemioła .;-)

Owoce sa trujace. Moze on chce otruc tescia ? :-)
Choc calowanie sie pod jemiala przynosi szczescie.
Pozdr
Grzegorz

5. Data: 2002-08-12 16:53:05

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Too old...

> rynek, ceny,

> Już wiem : jemioła .;-)

> J.Krzysztof Chiliński

Jemioła ma bardzo małą zdolność kiełkowania:-)

:-) Bogusław Leszek Radzimierski.

6. Data: 2002-08-12 17:26:37

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEMDDAAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Behalf Of Too old...

> Jemioła ma bardzo małą zdolność kiełkowania:-)

No cóż ,nie było tego w założeniach ;-))
To może w takim razie perz? Ma troszkę większą.I jest co by tu nie mówić
używany w ziołolecznictwie.

7. Data: 2002-08-13 08:15:03

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Aug 2002 13:25:02 +0100, "piter" <p...@w...pl>
wrote:

> [...]
>hektarze ziemi zioła, żeby sprawdzić jak się sprzedają, jaki rynek, ceny,
>zbyt itp. Macie jakieś propozycje jakie to mogłyby być???

Jest bardzo miła książeczka: "Poradnik plantatora ziół" pod red.
A. Rumińskiej, PWRiL, Poznań 1991. Może są i nowsze wydania. Tam
dość szczegółowo opisują sposoby zakładania plantacji, ochrony,
uprawy, zbioru prawie 60 gatunków ziół. Są adresy kilku zakładów
zielarskich, stare, ale może jeszcze coś aktualnego się znajdzie.
Bardzo przyjemna lektura :-)

Pozdrawiam, Anula :-)

Szukam programu do projektowania ogrodów
Re: słonecznik wierzbolistny
Re: cholerne krety!!!!!!
Jezyny rozmnazanie
Re: jesien