jakieś dziwne sytuacje

1. Data: 2006-03-26 15:51:43

Temat: jakieś dziwne sytuacje
Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Kloeżanki i Koledzy / przyjaciele w nieszczęściu/ . Zechciejcie mi
proszę , wyjaśnić co się z niektórymi z Was dzieje . Ponżej widnieją dwa
wątki pt. "Co robić" i " Od keidy renta socjalna" zamiesczone przez
kolegów proszących o pomoc i właśnie smutkiem a nawet przerażeniem napawają
mnie odpowiedzi na nie i co gorsze brak jakichkolwiek wyjasnień czy porady
w ostatecznym rozwiążaniu Ich problemow. Ba, nawet pojawiają sie posty wręcz
obraźliwe. Skąd tyle złej woli ? i czym spowodowanej?. Nie musze chyba
dodawać ,że ktoś zabierający głos w dyskusji powinien starać sie pomóc jak
tylko można najlepiej , a nie prezentować swego stanowiska w tej sprawie.
Czyżby karczemne życie z polityki przeniosło sie do naszych szeregów ? Nie
dość macie własnych trudnych sytuacji ? -To moje żale . A może mój komputer
nie wyświetla wszystkich odpowiedzi w cytowanych sprawch ? Jeśłi nie
wyświetla to bardzo przepraszam za żółć tu wylaną - Jerzy

--
http://www.avia.tarman.pl
http://azt.tarman.pl

2. Data: 2006-03-26 16:09:47

Temat: Re: jakieś dziwne sytuacje
Od: "S.S." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):
> [...]
> nie wyświetla wszystkich odpowiedzi w cytowanych sprawch ? Jeśłi nie
> wyświetla to bardzo przepraszam za żółć tu wylaną - Jerzy

Bo widzisz jest tak!Nawet kaleka jeden, czy drugi, to takie same
chamstwo jak niby sprawni ludzie.Wyobraz sobie, ze ON to nie jest jakies
wyjatkowe srodowisko....po prostu ludzie...jak wiekszosc zyjacych.

3. Data: 2006-03-26 16:19:12

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.S." <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bo widzisz jest tak!Nawet kaleka jeden, czy drugi, to takie same chamstwo
> jak niby sprawni ludzie.Wyobraz sobie, ze ON to nie jest jakies wyjatkowe
> srodowisko....po prostu ludzie...jak wiekszosc zyjacych.

Wielkie dzięki za oświecenie .Dotychczas wszak mysałem ,że jak sie raz
dostanie w dupe od życia czy dwa , to zmienia sie optyka zdarzeń , a tu
jednak jak z tego widać - Nie - Jerzy

--
http://www.avia.tarman.pl
http://azt.tarman.pl

4. Data: 2006-03-26 17:54:40

Od: "S.S." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):
> [...]
>
> Wielkie dzięki za oświecenie .Dotychczas wszak mysałem ,że jak sie raz
> dostanie w dupe od życia czy dwa , to zmienia sie optyka zdarzeń , a tu

Nie jest tak zle;)W kazdym srodowisku znajdzie sie jakas czarna owca ;)A
tak serio, to mysle, iz jezeli nikt nie udzielil stosownej informacji to
pewnie nie ma tu takiej osoby;)

5. Data: 2006-03-26 17:58:21

Od: Arkadiusz&Zieliński <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

ciach....

> http://www.avia.tarman.pl
> http://azt.tarman.pl
> j...@p...onet.pl
> GG 1602424

Witam Jerzy !

Zgadzam sie z Toba w 100%, ale ja w innej sprawie ;-)
popraw sobie adres w stopce ;-)
http://www.azt.tarman.pl/

6. Data: 2006-03-26 19:05:42

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Jerzy !
>
> Zgadzam sie z Toba w 100%, ale ja w innej sprawie ;-)
> popraw sobie adres w stopce ;-)
> http://www.azt.tarman.pl/
>
> Pozdrawiam
Dzięki - tak dlugo tego nie widziałem

--
http://www.avia.tarman.pl
http://www.azt.tarman.pl

7. Data: 2006-03-26 22:59:24

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W poscie

"""""""Witam,zlozylem wniosek o rente socjalna 23lutego,to od kiedy mi sie
nalezy renta.Rente mam do kwietnia 2007roku.Ale niewiem od kiedy.Prosze
pomozcie.A jesli mam od lutego to mam rente w takim razie na 15miesiecy.I
kiedy moglbym sie spodziewac pieniedzy na koncie. pozdr """""""

Po pierwsze : Czy nikogo nie zastanawia fakt ze nim otrzyma sie rente
socjalna otrzymuje sie decyzje o przyznaniu renty socjalnej (de vacto
orzeczenie lekarza orzecznika ZUS)
Czy mam rozumiec ze powyzszych dokumentow nie dostal, albo czytac nie
potrafi

Po drugie : w kazdym regionie (ZUSowskim) sa rozne terminy wyplat rent
socjalnych - skad niby ktokolwiek z grupowiczow moglby wiedziec kiedy jasnie
pan otrzyma

W drugim poscie dochodzi do paradoksalnej sytuacji :

Podam jeden przyklad :

"""""W tym momencie moje nerki są całkowicie niewydolne i wymagam już
dializowania.""""""

""""3 lata temu na skutek intrygi uknutej przez mojego szefa musiałem się
zwolnić i od tamtej pory bezskutecznie szukam pracy.""""""

"""""""mój stan zdrowia nie pozwala na podjęcie praktycznie żadnej
pracy."""""

Swiadczy to moim zdaniem ze mimo dializowania i stanu zdrowia ktory nie
pozwalal na prace szukal desperacko pracy
I jak tu odpowiedziec porzadnie zgodnie z prawem nie kombinujac od kiedy
powinno sie stwierdzic chorobe aby zaliczyc staz wiek i tak dalej

Urażonych grupowiczow przepraszam
pzdr
scorpio

8. Data: 2006-03-26 23:53:39

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Mar 2006 18:19:12 +0200, "Jerzy" <j...@p...onet.pl>
napisał(a):

>Wielkie dzięki za oświecenie .Dotychczas wszak mysałem ,że jak sie raz
>dostanie w dupe od życia czy dwa , to zmienia sie optyka zdarzeń , a tu
>jednak jak z tego widać - Nie - Jerzy
Nie... tak nie jest, jest już po 23 to napiszę Ci jak jest. Mój kolega
mawia "kto się sk*** urodził kanarkiem nie będzie" Czasem jest
odwrotnie, ludzie za swoje nieszczęście mszczą się na innych. A czy
wszystkie wojny i nieszczęścia globalne nauczyły coś ludzkość jako
ogół? NIE. więc wszystko zależy od człowieka.
Jarek

9. Data: 2006-03-27 07:53:29

Od: "S.S." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz&Zieliński napisał(a):

> [...]
>

> ciach....

> Witam Jerzy !
>
> Zgadzam sie z Toba w 100%, ale ja w innej sprawie ;-)

A co mam w tej stopce zmieniec i gdzie ta stopka?Bo ja w tej kwestii
troche niedzisiejszy jestem.

10. Data: 2006-03-27 08:57:29

Od: Arkadiusz&Zieliński <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.S." <s...@w...pl> napisał w wiadomości

(.......)

> A co mam w tej stopce zmieniec i gdzie ta stopka?Bo ja w tej kwestii
> troche niedzisiejszy jestem.

Ty nic !
Tylko nie mow tak jak w reklamie '' Nie widze roznicy'' :-)

http://azt.tarman.pl =? http://www.azt.tarman.pl

poprostu tamten adres nie dzialal ale Jerzy juz to zmienil !

orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci - fragment - prośba o wyjaśnienie
film z paraolimpiady Turyn 2006
Dni otwarte w przychodni rehabilitacyjnej
nieuczciwa firma
Rewaloryzacja zasiłku pielęgnacyjnego?