jałowiec pospolity, ale owocny

41. Data: 2004-12-13 17:28:41

Temat: Re: jałowiec pospolity, ale owocny
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95BE9C3111E11ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in
8:

> Tak na marginesie, Ty jestes ta Moni czy ten Moni, bo sie juz deko
> pogubilam :-)
> Jakos mi sie zalozylo, ze ta, moze od Monika, ale byc moze nieslusznie?
:-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz. deko zdezorientowana

Przecież to takie proste.
Monifacy.
:-))
Pozdrawiam
skryba

42. Data: 2004-12-13 17:35:25

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@5...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:Xns95BE96F49B56ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.38 Ewa
> Szczęśniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):
> Hejka. Miałem zamiar już dłużej nie kontynuować tej polemiki, ale
> mnie zmuszasz pisząc nieprawdę. Może Twoje dobre rady odnośnie
> starannego czytania tekstów zastosujesz w pierwszej kolejności do
> siebie. Każdy przecież może przeczytać mój pierwszy post w tym wątku i
> przekonać się, czy się nie zająknąłem.
> Pozdrawiam niewiarygodnie Ja...cki

Bzdecisz Jarku. Ewa wyraźnie napisała. że Siedlce są rejonem cudów. I to
czysta prawda, więc o co sie spierasz? Co ma jakis tam jałowiec ( w dodatku
zwyczajny) do cudowności siedleckiej krainy?
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

43. Data: 2004-12-13 19:14:35

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie, Ty jestes ta Moni czy ten Moni, bo sie juz deko
> pogubilam :-)

> Pozdrowienia - Ewa Sz. deko zdezorientowana

To Moni.

Pozdrawia nijak boletus

44. Data: 2004-12-14 01:32:36

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

45. Data: 2004-12-14 06:30:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@5...pl> wrote in news:cpked2$g3n$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> starannego czytania tekstów zastosujesz w pierwszej kolejności do
> siebie. Każdy przecież może przeczytać mój pierwszy post w tym wątku i

Aha, fakt, przepraszam. Zajaknales sie.. ze z 6 przesadzonych przyjely Ci
sie cztery. Czyli 1/3 padla. Faktycznie, bardzo to swiadczy o latwej
przyjmowalnosci tego gatunku.
I potem ten zachwyt nad dziesiatkami, a moze i setkami udanych przesadzen.
I zero zastanowienia, jakim kosztem..
Wiesz, masz racje, nie przedluzajmy, bo to nie ma sensu. Patrzymy na to z
zupelnie innej strony i tyle.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

46. Data: 2004-12-14 06:31:30

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogrodowy" <z...@o...pl> wrote in

>:-)

No, juz jestem zorientowania, ale po nicku w zyciu bym nie wpadla :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

47. Data: 2004-12-14 12:16:24

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> wrote in

> No, juz jestem zorientowania, ale po nicku w zyciu bym nie wpadla :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Dlaczego za kazdym razem gdy ktos mnie zdekonspiruje czuje sie glupio?

Oczywiscie moglem wybrac monia ale wtedy niektorzy mogli by mnie posadzic o
dewiacje:-)

moni

48. Data: 2004-12-14 13:27:04

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"moni" <o...@o...pl> wrote in

> Dlaczego za kazdym razem gdy ktos mnie zdekonspiruje czuje sie glupio?
> Oczywiscie moglem wybrac monia ale wtedy niektorzy mogli by mnie
> posadzic o dewiacje:-)

Dlaczego glupio? Mnie to rozbawilo :-)
I nie posadzam Cie o zadne dewiacje, bez wzgledu na koncowke :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

49. Data: 2004-12-15 07:47:13

Od: "chimeryna" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "moni" <o...@o...pl> wrote in
> I nie posadzam Cie o zadne dewiacje, bez wzgledu na koncowke :-D

No, to "bez względu na końcówkę" dopiero zabrzmiało!..
A zaczęło się od jałowca, przypominam...
Ch.

krety
Litchi
Ksiazki dotyczace Architektury Krajobrazu
pigwowce, pigwy
Borowka brusznica 'Masowia'