jaskra

51. Data: 2003-11-03 19:46:24

Temat: Re: jaskra
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedziala, dlaczego?

Ze wzgledu na ewentualne powiklania jak owrzodzenia rogowki i inne stany
zapalne
spowodowane zla higiena. Podala nawet przyklad utraty wzroku przez dziecko!!
Jezeli juz decydowac sie to na twarde soczewki ew . te miesieczne do
ciaglego
noszenia ale ze zdejmowaniem na noc.
Bardzo byla sceptyczna, ale do CZD docieraja przypadki jednak chyba
ekstremalne
wiec przypuszczam ze to jest powod jej sceptycyzmu.

Szanna

52. Data: 2003-11-03 19:57:54

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3...@n...home.net.pl,
Szanna <n...@h...com>:

> Ze wzgledu na ewentualne powiklania jak owrzodzenia rogowki i inne
> stany zapalne
> spowodowane zla higiena.

Dlaczego zaklada, ze bedzie zla higiena?
Smiem twierdzic, ze jest to stanowisko nacechowane ideologiczne i
niereprezentatywne dla wspolczesnych pogladow okulistow (chyba ze to
dotyczylo tylko dzieci do pewnego wieku?)

> Podala nawet przyklad utraty wzroku przez dziecko!!
Oczywiscie, ze sa takie (rzadkie!) przypadki. Nawet utraty oka, nie tylko
wzroku. Ale i poranienia galki ocznej szklem okularowym z calkowita utrata
wzroku sa. Podobnie po zabiegach refrakcyjnych.

> wiec przypuszczam ze to jest powod jej sceptycyzmu.
Byc moze ten jeden ekstremalny przypadek z jej doswiadczenia klinicznego
spowodowal takie stanowisko - w sumie troche ją rozumiem.

--
Robert

53. Data: 2003-11-03 20:05:32

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego zaklada, ze bedzie zla higiena?
> Smiem twierdzic, ze jest to stanowisko nacechowane ideologiczne i
> niereprezentatywne dla wspolczesnych pogladow okulistow (chyba ze to
> dotyczylo tylko dzieci do pewnego wieku?)

siur:-)

> [...]
> Byc moze ten jeden ekstremalny przypadek z jej doswiadczenia klinicznego
> spowodowal takie stanowisko - w sumie troche ją rozumiem.

a ja nie rozumiem:-)

casus

54. Data: 2003-11-03 20:12:31

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze ten jeden ekstremalny przypadek z jej doswiadczenia klinicznego

> a ja nie rozumiem:-)

Ja tez nie rozumiem.
Jednak nie zniechecila nas dostatecznie i chyba sie zdecydujemy.
Boje sie troszke tych twardych ( moze dlatego, ze ich nigdy nie widzialam).
Ja mam mieciutkie.

Szanna

55. Data: 2003-11-03 20:18:37

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiedz poszla na priv.
> casus

Hmmm...
A czy moj adres podany na grupie ( n...@h...com )
nie wyglada czasem na antyspamowy??? :)))

skontaktuje sie na Twoje priv
Pozdrawiam serdecznie
Szanna

56. Data: 2003-11-03 20:26:23

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3...@n...home.net.pl,
Szanna <n...@h...com>:

> Hmmm...
> A czy moj adres podany na grupie ( n...@h...com )
> nie wyglada czasem na antyspamowy??? :)))

Dobrze jest jakos ostrzegac, ze adres jest niewazny. Chocby i po angielsku
;)

--
Robert

57. Data: 2003-11-03 20:40:28

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> 3...@n...home.net.pl,

> Dobrze jest jakos ostrzegac, ze adres jest niewazny. Chocby i po angielsku
> ;)

Jezeli myslisz, ze ja o tym wiedzialam to jestes w bledzie.
To nie moja wina!!!! tylko mojego meza:)

Szanna

58. Data: 2003-11-03 20:53:19

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3fa6bd99$...@n...home.net.pl,
Szanna <n...@h...com>:

> Jezeli myslisz, ze ja o tym wiedzialam to jestes w bledzie.
> To nie moja wina!!!! tylko mojego meza:)

No tak, najlatwiej to zwalic wine na meza :)))

--
Robert

59. Data: 2003-11-03 20:57:47

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli myslisz, ze ja o tym wiedzialam to jestes w bledzie.
> To nie moja wina!!!! tylko mojego meza:)

To prawda!
Cala wina lezy po mojej stronie :)
Mamy antyspamowa fobie ;)
Na usprawiedliwienie dodam, iz myslalem ze fake'owy adres zony
ma taka nazwe iz sam za siebie mowi: "jestem lewy"... :)

Pzdr
Hoodzielec
jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl

60. Data: 2003-11-03 21:01:21