jednak ostatnie wypowiedzi...

1. Data: 2008-06-18 14:08:35

Temat: jednak ostatnie wypowiedzi...
Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... przekonały mnie, ze ta grupa powinna być moderowana. Dzieją się
straszne rzeczy, jacyś ludzie wypisują piramidalne bzdury i jest to
klapa demokracji. Demokracja jednak jest formą ustrojową idiotów. Jestem
za moderacją.

Juanitos

2. Data: 2008-06-18 14:16:10

Temat: Re: jednak ostatnie wypowiedzi...
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> straszne rzeczy, jacyś ludzie wypisują piramidalne bzdury i jest to
> klapa demokracji. Demokracja jednak jest formą ustrojową idiotów. Jestem

spokojnie jedni klepia bzdury a inni w nie wierza labo nie -
koniec koncow i tak kazdy trafi do lekarza - albo do 50 ktorzy nie beda nic
wiedziec.

3. Data: 2008-06-18 14:26:45

Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zinek pisze:

> spokojnie jedni klepia bzdury a inni w nie wierza labo nie -
> koniec koncow i tak kazdy trafi do lekarza - albo do 50 ktorzy nie beda nic
> wiedziec.

Ale są też niestety tacy, którzy uwierzą w szkodliwe rady domorosłych
"mędrców" grupowych i nie pójdą do lekarza, albo pójdą za późno...
Z drugiej strony nie wyobrażam sobie jak miałaby wyglądać taka moderacja
i kto miałby to robić.

Pozdrawiam,

Livia

4. Data: 2008-06-18 14:46:27

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Livia pisze:

> [...]
> "mędrców" grupowych i nie pójdą do lekarza, albo pójdą za późno...
> Z drugiej strony nie wyobrażam sobie jak miałaby wyglądać taka moderacja

Jak to kto? Wybitni specjaliści dr Bellis i dr wszystkich możliwych
specjalizacji fafnastego stopnia Tomek "Borelka" W.

pozdrawiam,

mirek

5. Data: 2008-06-18 14:49:58

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Livia pisze:

> Ale są też niestety tacy, którzy uwierzą w szkodliwe rady domorosłych
> "mędrców" grupowych i nie pójdą do lekarza, albo pójdą za późno...

To nie jest internetowy gabinet. Jeśli ktoś "leczy się" przy pomocy
porad wypisywanych przez przypadkowe osoby w internecie, to jego
prywatna sprawa.

Grupy gałęzi pl.sci są przeznaczone do dyskusji naukowych, a nie do
udzielania porad zdrowotnych. Przecież nikt nie szuka planów budowy
elektrowni jądrowej na pl.sci.fizyka.
Drążąc ten temat, na grupie p.s.fizyka nikt nie myśli nawet odrabiać
lekcji, rozwiązywać zadań na kolokwia, czy robić podobne "nienaukowe"
rzeczy. Szkoda, że tutaj wielu z Was (co właśnie nieświadomie
pokazaliście) uważa za normalne używanie grupy _naukowej_ do zasięgania
"porad medycznych".

Co do moderowania, to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie to moderowanie
sobie samemu. Na każdej grupie zawsze jest frakcja osób, które nie
wiedzą, nie chcą wiedzieć lub zwisa im jaka jest jej tematyka i
przeznaczenie. I tu nie jest inaczej. Po to czytniki mają KFa, żeby
(jeśli nie chcemy) nie czytać postów nie na temat od osób, które
notorycznie dają wyraz temu, że usenet jest dla nich miejscem do
prowadzenia działalności misyjnej/gospodarczej/religijnej czy jakiej tam
jeszcze.

Kffiatek

6. Data: 2008-06-18 15:01:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos wrote:

> [...]
> straszne rzeczy, jacyś ludzie wypisują piramidalne bzdury i jest to
> klapa demokracji. Demokracja jednak jest formą ustrojową idiotów. Jestem

Chłopie, ależ powinieneś się cieszyć. Tylko skończony idiota słucha "w
ciemno" porad otrzymanych na grupach internetowych. Byłoby dla
społeczeństwa BARDZO korzystne, gdyby tacy ludzie po prostu wyginęli.

W internecie można co najwyżej popytać o ogólne wskazówki odnośnie zdrowego
trybu życia, o adres lekarza albo ewentualnie o wskazówki gdzie w
internecie szukać wiedzy.

Zacytuję może znajomego: jeśli ktoś idzie do pierwszego z brzegu lekarza z
NFZ, najlepiej do takiego do którego nie ma kolejek (ciekawe, czemu nie
ma?), oczywiście po "poradzie" poczuje się gorzej i straci mnóstwo zdrowia
i pieniędzy na nie działające leki, a następnie zacznie pytać losowych,
nieznanych ludzi z internetu, słuchając w ciemno, bez sprawdzenia ich
rad...

ZASŁUŻYŁ SOBIE NA TO, CO GO SPOTKA.

Co do samej moderacji - sorki, ale wielokrotnie widziałem tutaj
dyplomowanych lekarzy bredzących tak, że głowa mała. Kto niby i jakimi
kryteriami się kierując miałby moderację prowadzić? Przykładem jest
chociażby mleko. 90% lekarzy twierdzi, że mleko leczy osteoporozę, 8% nie
ma zdania, 2% twierdzi, że jest ono przyczyną osteoporozy. I co, moderować
wypowiedzi w których odradza się picie mleka?

A co w takim razie z faktem, że w krajach w których mleka nie spożywa się w
ogóle, osteoporoza nie występuje - nikt, ale to nikt na nią nie choruje,
zaś w krajach z najwyższym spożyciem tego płynu osteoporoza jest
największym problemem? Po ostatnich akcjach "leczenia osteoporozy
mleczkiem", szeroko reklamowanych przez koncerny mleczarskie, zaawansowaną
osteoporozę wykrywa się u 25 letnich ludzi.

Przykładów takich jak ten z "mleczkiem" są tysiące. Jak można na czymś
zarobić, zarabia się na tym, a że parę milionów ludzi się przekręci...

7. Data: 2008-06-18 15:06:51

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek wrote:

> [...]
> prywatna sprawa.
>
> Grupy gałęzi pl.sci są przeznaczone do dyskusji naukowych, a nie do

no właśnie, ktoś chciałby podjąć dyskusję nt wymienionego wcześniej mleka i
jego ewentualnego wpływu na osteoporozę?

Pole do popisu przepiękne, można zastanowić się, jak wyglądają przemiany
metaboliczne, czy faktycznie występuje zakwaszenie organizmu, co z tezami
dr Michalaka nt wpływu tego zakwaszenia na metabolizm, a może to mleko nie
ma żadnego wpływu, problemem jest np białe pieczywo którego spożycie rośnie
wraz ze spożyciem mleka?

Faktem jest, że na osteoporozę choruje tylko kilka gatunków zwierząt na
planecie Ziemia:

człowiek jedzący współczesne żarcie
te psy, które są karmione przez człowieka
te koty, które są karmione przez człowieka (mleczkiem)
no i oczywiście karmione przez człowieka żółwie :D

Jak już o tym podyskutujemy, można podyskutować o tym, czy faktycznie
krwawienie miesięczne u kobiet jest efektem złej diety i zatrucia
organizmu - witarianki nie krwawią, mają tylko i wyłącznie owulację,
podobnie jak samice wszystkich naczelnych.

8. Data: 2008-06-18 15:30:12

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> [...]
> rośnie wraz ze spożyciem mleka?
>
> Faktem jest, że na osteoporozę choruje tylko kilka gatunków zwierząt na

wpadles na to ze mleko zawiera 'naturalne' hormony ktore 'zawieralo'
zwierze? rowniez wiele innych substancji przenika do mleka

i nie, nie trzeba zwierzecia niczym karmic, wystarczy wyselekcjonowac ;)

9. Data: 2008-06-18 15:33:18

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos wrote:

> [...]
> straszne rzeczy, jacyś ludzie wypisują piramidalne bzdury i jest to
> klapa demokracji. Demokracja jednak jest formą ustrojową idiotów. Jestem

demokracji? demokracja to zawsze byla klapa ;)

chociaz zgaadzam sie ze moderacja by sie czasem przydala... albo chociaz
jakis sztab psychiatrow-wolontariuszy ;)

10. Data: 2008-06-18 17:12:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirekm wrote:

>"Borelka"

badania (możesz poczytać na MedLine, jeśli wiesz co to) wykazały, że
pacjenci szpitali psychiatrycznych mają średnio bodajże 4 krotnie więcej
przeciwciał boreliozy niż grupa kontrolna, pacjenci oddziałów
reumatologicznych i dermatologicznych - 2 czy 3 krotnie więcej. Chcesz o
tym podyskutować?

(coś wspominałem o dyplomowanych bełkoczących lekarzach?)

moglby ktos rzuciic okiem na rezonans glowy ?
pekanie jezyka
Urolog, dermatolog czy wenerolog-dermatolog?
Viofor JPS System
Viofor JPS System