jedz zgodnie ze swoją grupą krwi:(

1. Data: 2003-07-02 18:17:41

Temat: jedz zgodnie ze swoją grupą krwi:(
Od: "karolina" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie przeczytałam z ciekawości strone poswięconą diecie zgodnej z grupą
krwi...ku mojej rozpaczy na liście produktów zakazanych (mam grupe krwi 0),
znalazły się niemal wszytkie uwielbiane przeze mnie rzeczy(kapusta, kalafior,
chleb wieloziarnisty, ziarna zbóż, jogurty, mleko, otręby (które dodaje
prawie do wszystkiego, natomiast lista preferowanych pokarmów, zawiera
oczywiscie większosc produktów, od których jakos zawsze stroniłam (czerone
mięso brr!)Jak to jest? na jakiej podstawie układa sie takie menu? Wydaje mi
się, że organizm sam powinien "wiedziec" co dla niego najlepsze, dlatego
jedne rzeczy sie lubi bardziej inne mniej...

2. Data: 2003-07-02 18:44:46

Temat: Re: jedz zgodnie ze swoją grupą krwi:(
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się, że organizm sam powinien "wiedziec" co dla niego najlepsze, dlatego
> jedne rzeczy sie lubi bardziej inne mniej...

A ja lubilem McDonaldy, czy to znaczy, ze to jest dla mnie najlepsze?

Nie ocenie jakosci diety ktora wybralas, ale powiem Ci, ze juz wielokrotnie
przekonalem sie, ze mozna polubic jedzenie czegokolwiek :) Kwestia
odpowiedniego nastawienia i przyrzadzenia rzeczy w odpowiedni sposob.

pozdrawiam,
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
They build too low who build beneath the skies

3. Data: 2003-07-02 19:09:16

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bdv7k5$pn6$1@inews.gazeta.pl,
karolina <s...@N...gazeta.pl> typed:

> [...]
> jakiej podstawie układa sie takie menu? Wydaje mi się, że organizm
> sam powinien "wiedziec" co dla niego najlepsze, dlatego jedne rzeczy

http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/dieta/faqdieta.htm
Tam (na samym koncu) masz napisane o diecie grup krwi. IMHO bzdura jakich
malo, tez mam grupe 0 i tez nie powinnam niby jesc wymienionych przez Ciebie
produktow ...i tez bardzo je lubie =] I tez nie tykam czerwonego miesa =]

Pozdrawiam,
Karola

4. Data: 2003-07-02 19:22:13

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karolina" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się, że organizm sam powinien "wiedziec" co dla niego najlepsze, dlatego
> jedne rzeczy sie lubi bardziej inne mniej...

A moglbys podac link do tej strony?

^Lan

5. Data: 2003-07-02 19:48:31

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

karolina wrote:

> [...]
> menu? Wydaje mi się, że organizm sam powinien "wiedziec" co dla niego
> najlepsze, dlatego jedne rzeczy sie lubi bardziej inne mniej...

Witaj....
Tak sie sklada, ze ja rowniez mam grupe krwi 0.....Identycznie jak ty
jadam:jogurty,otreby,ziarna-chleby itd Sa to moje ukochane produkty, bez
ktorych niestety bym nie wytrzymala:)....Nieznosze miesa-jestem
wegetarianka:))

Tez sie martwilam co do jedzenia zgodnie z grupa krwi....Jedak teraz nie
przejmuje sie tym.....to bzdura....

Jadam tak jak jadam....Nie jestem gruba, mam mnostwo energii....Wszystko
jest ok....

Nie bierz sobie tego do serca...Jedz tak jak lubisz....

Pozdrawiam....
Asia

6. Data: 2003-07-02 21:16:23

Od: "karolina" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście
http://www.dieta.hg.pl/OPISY%20DIET.htm
pozdrawiam:)
karolina

7. Data: 2003-07-03 22:01:31

Od: nutado <g...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

karolina wrote:

> [...]
> się, że organizm sam powinien "wiedziec" co dla niego najlepsze, dlatego
> jedne rzeczy sie lubi bardziej inne mniej...
nie przejmuj sie ta "dieta" to bzdura :)
Nie musisz rezygnowac z tego co lubisz :)
--
www.zdrowezycie.prv.pl

8. Data: 2003-07-04 10:53:56

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karolina <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> się, że organizm sam powinien "wiedziec" co dla niego najlepsze, dlatego
> jedne rzeczy sie lubi bardziej inne mniej...

Czesc.
Nie wiem czy jest to bzdura czy nie, i sam tego nie probowalem. Tez mam grupe
0 i lubilem jogurty, sery, kasze i baaardzo słodycze. Swego czasu, pare lat
temu przez trzy lata bylem wegetarianinem. Dosc mocno i juz od dawna wypadaly
mi wtedy wlosy. Wyczytalem gdzies, ze powinienem odstawic produkty mleczne,
zrobilem to i sam sie zdziwilem. Wlosy zrobily sie mieciutkie i absolutnie
przestaly wypadac. Siedzialy na tyle mocno, ze ciezko bylo je wyrwac.
Wczesniej po prostu wychodzily same. W sumie moze to przypadek, a moze
rzeczywiscie mleczne jedzonko mi nie sluzy?
Moze takie a nie inne jedzenie to po prostu kwestia nalecialosci z domu
rodzinnego, przyzwyczajenia i presji wspolczesnej dietetyki i reklam? Moze
wychowani na innym krancu swiata lubilibysmy zupelnie co innego?
pozdrowionka.

9. Data: 2003-07-04 11:54:15

Temat: Re: Re: jedz zgodnie ze swoją grupą krwi:(
Od: proto <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

goondoljerzy wrote:

> [...]
> Wczesniej po prostu wychodzily same. W sumie moze to przypadek, a moze
> rzeczywiscie mleczne jedzonko mi nie sluzy?

hehe, fajna teoria :)

I bardzo ciekawe , bo ja akurat tez jestem grupy 0 , moja dieta jest
lekko semi wegetarianska , a akurat fryzure mam bujna ;-) i zadnych
tego typu objawow ...

Proto

10. Data: 2003-07-07 10:03:49

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak troche z innej beczki :)
Odezwali sie tylko Ci, co maja grupe krwi 0, a tych na świecie jest ich
ponoć najmniej...
Czyżby statystyki się zmieniły?

Ania (A Rh+)

Dobre zywienie na stałe