jedzenie w Mark & Spencer

1. Data: 2005-05-07 19:14:15

Temat: jedzenie w Mark & Spencer
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla tych, co moze za granica to poznali, informuje, iz dzis odkrylam, ze w
m&s w arkadii (tylko tam) w wwie jest spory kacik z jedzeniem. slodycze
(gumy do zucia, ciastka - slodkie i np. slone - z oliwkami, rozmarynem itp.,
cukierki, czekoladki), chipsy, pasty do makaronow, ryzu, zupy, sosy do
salatek, makarony, ryz, kawa, herbata, muesli, dzemy, miod. kilka rzeczy
bylo o tym samym smaku w 2 wersjach: normalne i o obliznonej zawartosci
tluszczu.

jesli ktos wie, czym sie rozni asyrtyment np. z londynu, to niech napisze.
ja wlasnie na obiad zjadlam paste oliwkowa z makaronem i powiem szczerze, ze
jeszcze nigdy nie jadlam tak pysznego gotowego dania.

2. Data: 2005-05-07 19:42:33

Temat: Re: jedzenie w Mark & Spencer
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> dla tych, co moze za granica to poznali, informuje, iz dzis odkrylam, ze w
> m&s w arkadii (tylko tam) w wwie

Nie wiem, czy M&S koło dworca Śródmieście juz zamknęli, ale tam też był
kącik spożywczy.

pozdr

cherokee

3. Data: 2005-05-07 20:04:09

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem, czy M&S koło dworca Śródmieście juz zamknęli, ale tam też był
> kącik spożywczy.

juz zamkneli. ale tam to byla kawiarenka, gdzie mozna tez bylo cos
przekasic, a tu kochana masz koszyki, regaly i wogole. wszystko na wynos:)

4. Data: 2005-05-07 20:35:34

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz zamkneli. ale tam to byla kawiarenka, gdzie mozna tez bylo cos
> przekasic, a tu kochana masz koszyki, regaly i wogole. wszystko na wynos:)

A mają musztardę w proszku?

cher.

5. Data: 2005-05-07 20:47:55

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mają musztardę w proszku?

chodzi ci o taka w zoltym, metalowym opakowaniu? w m& s nie maja, ale mowia,
ze oferta sie powiekszy, tylko nie wiem o co. zas ta zolta gdzies widzialam,
tylko nie moge sobie przypomniec gdzie:( w delikatesach ktorychs na pewno,
ale sporo teraz tego. a do czego sie jej uzywa? posypuje kanapki czy do
winegreta? widzialam ja tez kiedys na allegro.

6. Data: 2005-05-08 10:44:04

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale sporo teraz tego. a do czego sie jej uzywa? posypuje kanapki czy do
> winegreta? widzialam ja tez kiedys na allegro.

Głównie do marynat do mięs.

pozdr

cherokee

7. Data: 2005-05-08 11:07:52

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

cherokee wrote:
> Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Głównie do marynat do mięs.

można też do okładów na bolące stawy ;-)

A za czasów rozwalającego się socjalizmu kupowałem coś takiego w
sklepach 'Herbapolu. Nazywało się gorczyca.

Waldek

8. Data: 2005-05-08 13:10:57

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:d5krul$7j2$04$4@news.t-online.com...
> A za czasów rozwalającego się socjalizmu kupowałem coś takiego w
> sklepach 'Herbapolu. Nazywało się gorczyca.

Musztarda to przecież nie tylko gorczyca. A jesli chodzi o bolące stawy, to
najlepsza jest gorczyca w ziarnach, którą można podgrzać w piekarniku.

pozdr

cherokee

9. Data: 2005-05-08 13:15:05

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

cherokee wrote:
> [...]
> najlepsza jest gorczyca w ziarnach, którą można podgrzać w piekarniku.

ta musztarda w proszku to była mielona gorczyca, przynajmniej ta, która
była w paczkach z Ameryki. Można było z tego zrobić musztardę dodając
ocet/cukier/miód/chrzan do smaku.
Znajomy mający problemy ze stawami bierze mieloną gorczycę, robi z tego
papkę mieszając z gorącą wodą, którą na dobrze ciepło (dla mnie bardzo
gorąco) pakuje do lnianych woreczków i na stawy kładzie.

Waldek

10. Data: 2005-05-08 14:42:28

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:d5l3d6$89d$05$4@news.t-online.com...
> ta musztarda w proszku to była mielona gorczyca, przynajmniej ta, która
> była w paczkach z Ameryki. Można było z tego zrobić musztardę dodając
> ocet/cukier/miód/chrzan do smaku.

Aha, no to ciekawe. To rzeczywiście można sobie zmielić gorczycę.

pozdr

cherokee

czy ktoś używa ELTY do robienia lodów
Pusto tu dziś....