jedzenie w drodze

1. Data: 2004-05-15 16:30:04

Temat: jedzenie w drodze
Od: "fiora" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wrocilam z podrozy autokarowej na Ukraine
i wracajac zatrzymalismy sie jakies 15 km za Lublinem
na drodze do Warszawy w zajezdzie "Bida".
Goraco polecam -wystroj ciekawy, WC jak nalezy i daja olbrzymie porcje
na wrecz polmiskach a nie talerzach.
My wzielismy z mezem zeberka - dwa duze kawaly miesistych kruchutkuch
zeberek, gora przysmazonych ziemniaczkow i trzy jarzyny.
Wzielismy drugi talerz i po podzieleniu mielismy dwa solidne drugie dania.
Jeden by tego nie zjadl!!
I dobre ceny : za kwasnice , te zeberka, duze piwo i kawe zaplacilismy
35 zl. Nie mam zadnych zwiazkow z zajazdem, jestem z Bydgoszczy.
Polecam i pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-05-17 14:00:43

Temat: Odp: jedzenie w drodze
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie jest w Warszawie jakas restauracja/knajpa gdzie mozna zjesc duzo,
dobrze i tanio?
Czekam na informacje:)
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-05-17 16:02:05

Temat: Re: jedzenie w drodze
Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A gdzie jest w Warszawie jakas restauracja/knajpa gdzie mozna zjesc duzo,
> dobrze i tanio?
> Czekam na informacje:)
> Pozdrawiam.

Największe porcje jakiekolwiek jadłam w warszawskiej restauracji podają w
sieci sfinxów. Podobnież jak w innych miastach, można za kilkanaście złotych
dostać półmisek, a nie talerz, ja nigdy nie dawałam mu rady, więc
przerzuciłam się na porcje dziecinne. Jedzenie dobre, wystrój przyjemny,
kelnerzy przemili ;-) Miło wpaść na obiad po zakupach na przykład. :-)

Jasti

Jasti

Truskawki
tortilla..help