jee, jeee, skusiłam się

1. Data: 2002-04-05 16:51:15

Temat: jee, jeee, skusiłam się
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no niestety, wzory i kurs haftu przewlekanego, który dostałam pod postacią
sterej gazetki z bazarku od Mongi zwyciężył z moją silną wolą. Najdalej za
miesiąc pędzę po materiał i mulinę i HA rzucam wyzwanie igle.
A w ogóle, to Was wszystkich serdecznie nie cierpię! Jak mogłyście mnie
zarazić kolejną manią robótek tak szybko??? O, ja biedna, teraz mi się będą
serwetki hardengerowe po nocach śniły. Monika, przyznaj się, to było
ukartowane, co? :-)))) Już się ślinię do co poniektórych wzorów.

Wkn

ps. nie mogę się dostać na Twój serwer, co się dzieje?

1. Data: 2002-04-05 18:00:02

Temat: Re: jee, jeee, skusiłam się
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> :

> ps. nie mogę się dostać na Twój serwer, co się dzieje?

No jak juz wyjasnilam w poscie wszystkiemu winna byla przepalona puszka w
pokoju obok, przez ktora pozbawiona bylam pradu przez prawie 5 godzin !
Aczkolwiek elektryk, ktory wlasnie wyszedl zapewnil mnie, ze wszystko
powinno juz byc ok :) W ogole to juz tak pisze na przyszlosc - jezeli
serwerek nie dziala dluzej niz 5 minut (czasem potrzebny jest restart) a ja
wczesniej nic nie powiedzialam to znaczy, ze albo nie mam pradu albo nie
mam sieci i zupelnie nie jest to ode mnie zalezne :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-04-05 18:02:49

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...117.184
.19...
> [...]
> wczesniej nic nie powiedzialam to znaczy, ze albo nie mam pradu albo nie
> mam sieci i zupelnie nie jest to ode mnie zalezne :)

aaahaaaaaa, o rany jaki ja mam dziś świetny humor po tym egzaminie :)
To przez niego tak wyrywkowo czytałam posty. Od poniedziałku znowu do
książek :(
Ale za to jutro miłe spotkanko przy pizzy (MOJEJ, HA!) i winie, oł jejejee,
kaaza ściąga mp3 :)

Wkn

1. Data: 2002-04-05 18:12:58

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> :

> aaahaaaaaa, o rany jaki ja mam dziś świetny humor po tym egzaminie :)
> To przez niego tak wyrywkowo czytałam posty.

No faktycznie wyrywkowo, bo post o tym ze nie mialam pradu napisalam jakis
czas po Twoim pytaniu, stad wtedy jeszcze jak pytalas, nie moglas wiedziec
:)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-04-05 18:35:33

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czas po Twoim pytaniu, stad wtedy jeszcze jak pytalas, nie moglas wiedziec
ach, ale to na szczęsci ezauważyłam parę minut po wysłaniu mojego, hihi,
alejuż było za późno :)

Wkn

Re: Pytanie do gdanszczanek
Dziekuje