jesień w Sudetach

1. Data: 2004-10-12 04:52:20

Temat: jesień w Sudetach
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak dokładniej to w moim ogródku.Witam,jestem tu pierwszy raz,
choć korzystam czasem z archiwum grupy.
Oswajanie komputera idzie mi bardzo opornie,mam nadzieję,że nie
będziecie za bardzo besztać za różne wpadki...
1.Mam kilka nowych tegorocznych nabytków i nie wiem ,czy okrywać
na zimę cieszyniankę,obielę i wiciokrzew Henryego.
2.Czy zebrane teraz nasiona farbownika i pluskwicy wysiać od razu
czy też na wiosnę ?
3.Mam balkon cały obrośnięty winobluszczem trójklapowym.Często
sąsiedzi proszą mnie o sadzonkę.Tylko raz /mimo wielu prób/ udało mi się
jedną ukorzenić.Wiem,że w szkółkach szczepi się to na tym pięcio-
klapowym.Prosze o krótką lekcję -kiedy i jak /pięcioklapowym mam
obrośnietą całą altankę/ Trochę głupio mi odsyłąć ciągle sąsiadów
do sklepów ogrodniczych.
Pozdrawiam serdecznie Lilka

2. Data: 2004-10-12 16:26:10

Temat: Re: jesień w Sudetach
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak dokładniej to w moim ogródku.

> 2.Czy zebrane teraz nasiona farbownika i pluskwicy wysiać teraz
>  czy też na wiosnę ?

Jeszcze zapomniałam o czosnku ozdobnym -teraz czy na wiosnę?
Pozdrawiam nieśmiało , Lilka

3. Data: 2004-10-12 16:52:05

Od: Jan P. Cieciński <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> 1.Mam kilka nowych tegorocznych nabytków i nie wiem ,czy okrywać
> na zimę cieszyniankę, ...

Witam!
Cieszyniankę okrywać na zimę? Przecież to nasze, polskie, rodzime chwaścisko
:-)
Prawda, że ładnie się prezentuje, ale rośnie dziko na górskich łąkach.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

4. Data: 2004-10-12 17:23:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chwaścisko
> :-)
> Prawda, że ładnie się prezentuje, ale rośnie dziko na górskich łąkach.

A jak z łaciny zwą tą cieszyniankę ... bardzom ciekawa jak wygląda ...

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-10-12 17:49:58

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> A jak z łaciny zwą tą cieszyniankę ... bardzom ciekawa jak wygląda ...
>
> Serdecznie Miłka

Hacquetia epipactis

Jak google nic nie pokażą, to prześlę Ci zdjęcie na priv

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

6. Data: 2004-10-12 18:25:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hacquetia epipactis
>

> Jak google nic nie pokażą, to prześlę Ci zdjęcie na priv

> Pozdrawiam, Rafał Wolski

I tak prześlij na priv, ciekawa jestem jak wygląda ona u Ciebie ;-)

Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-10-12 18:37:42

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> I tak prześlij na priv, ciekawa jestem jak wygląda ona u Ciebie ;-)
>
> Serdecznie Miłka

To nie moja. Mam zdjęcia z ogrodu Bogusława i Kazimierza Kota. Podeślę jak
tylko będę miał dostęp do komputera ze zdjęciami.

8. Data: 2004-10-12 19:08:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:ckh8eu$iad$1@nemesis.news.tpi.pl...

| To nie moja. Mam zdjęcia z ogrodu Bogusława i Kazimierza Kota. Podeślę jak
| tylko będę miał dostęp do komputera ze zdjęciami.

Ciekawe, czy ktoś ma cieszyniankę variegata?

Marząco pozdrawia, Basia.

9. Data: 2004-10-12 19:12:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

| 1.Mam kilka nowych tegorocznych nabytków i nie wiem ,czy okrywać
| na zimę cieszyniankę,obielę i wiciokrzew Henryego.

Obiela - ewentualnie odrobinę, skoro to pierwsza zima. Zależy od miejsca,
mojej nie okrywałam, ale ma południową wystawę i zaciszny kącik. Wiciokrzew
Henry'ego to chwaścisko niegodne okrywania (znaczy właśnie próbuję go
wyrzucić, stąd ocena).

| 2.Czy zebrane teraz nasiona farbownika i pluskwicy wysiać od razu
| czy też na wiosnę ?

Pluskwicę teraz, ale kiełkowanie niepewne. Farbownik raczej wiosną do
skrzynki.

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-10-12 19:15:51

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> chwaścisko
>

> A jak z łaciny zwą tą cieszyniankę ... bardzom ciekawa jak wygląda ...

Cieszynianka

http://fotogalerie.pl/fotka/2439891096553804174

Pozdrawiam TeresaR

Co na działke zamiast rózy pnączej?