jesienne prace

21. Data: 2004-10-20 10:29:12

Temat: Re: jesienne prace
Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, Tobie też szpaki zjadły winogrona :-)
> :-) Bogusław
>
> --

A Tobie zjadly? Wlasnie sie zastanawialam co sie stalo z moimi winogronami,
bo zniknely i tylko szypulki zostaly. Tez pewnie szpaki. Tylko 3 grona
znalazlam, a bylo pelno :(

22. Data: 2004-10-20 15:11:26

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Tobie zjadly? Wlasnie sie zastanawialam co sie stalo z moimi
winogronami,
> bo zniknely i tylko szypulki zostaly. Tez pewnie szpaki. Tylko 3 grona
> znalazlam, a bylo pelno :(

A ja tak miałam z orzechami włoskimi ... zjadły je wrony i sójki ... a
niech im w gardle staną ;-)

Serdecznie Miłka

23. Data: 2004-10-21 00:51:38

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaF wrote:

> A Tobie zjadly? Wlasnie sie zastanawialam co sie stalo z moimi
> winogronami, bo zniknely i tylko szypulki zostaly. Tez pewnie szpaki.
> Tylko 3 grona znalazlam, a bylo pelno :(

A może Sroki?
Mój sąsiad się Sroka nazywa...

moon - 2-gronowiec:)

24. Data: 2004-10-21 21:02:09

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> A może Sroki?
> Mój sąsiad się Sroka nazywa...

Najpierw tak pomyślałam, ale chyba jednak taki Sroka nie obrywalby
pojedynczo wszystkich kuleczek, zostawiając same szypułki. Bardziej to
wygląda na sprawkę "sroki". A może gołębie - sąsiad ma gołębnik.
pozdrowienia
Ania

Pseudocamellia noca
chory dab