jest tu ktoś na diecie Cambridge?

1. Data: 2002-05-24 20:03:37

Temat: jest tu ktoś na diecie Cambridge?
Od: "Nomika" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem od prawie 2 tygodni na tej diecie. Schudłam już co prawda 8 kg ale
chcę dużo więcej, więc wiem, że na pewno powtórzę tę dietę. Szukam osób,
które też odchudzaja się tą dieta w celu "wymiany doświadczeń". Pozdrawiam
marząc o lisciu sałaty:)
Nomika

2. Data: 2002-05-24 21:38:49

Temat: Re: jest tu ktoś na diecie Cambridge?
Od: "Sylwia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama jest od chyba dwoch miesiecy na tej diecie. Siedemnascie lat
zbierala tluszczyk, raz chudla raz tyla...W swych wysilkach nie zeszla
jednak ponizej 46 rozmiaru. Az dotad. Po dwoch miesiacach diety Cambridge ma
rozmiar 40!!!!!! Choc ja nadal patrze sceptycznie na te zupki a la Knorr
plus witaminki a la Centrum. Zobaczymy co bedzie za rok.

almadka

PS. Nie wiem ile schudla w kilogramach, bo widze tylko jakie rozmary ciuchow
kupuje z tygodnia na tydzien ( wiecie, szal odchudzonego)

3. Data: 2002-05-24 23:22:10

Od: "Marcin" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmiar 40!!!!!! Choc ja nadal patrze sceptycznie na te zupki a la Knorr
> plus witaminki a la Centrum. Zobaczymy co bedzie za rok.

jak dalej tak dobrze pójdzie to Twoja szanowna mama osiągnie zapewne wagę
ujemną ,
za to potem jak wystrzeli to ho ho !

pzdr

Marcin
m...@k...onet.pl

4. Data: 2002-05-25 10:07:23

Od: "Sylwia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak dalej tak dobrze pójdzie to Twoja szanowna mama osiągnie zapewne wagę
> ujemną ,
> za to potem jak wystrzeli to ho ho !

Wlasnie dlatego patrze sceptycznie na taki rodzaj diety, aczkolwiek moja
mama sie przygotowuje powoli do calkowitej zmiany sposobu zywienia. Po
zakonczeniu diety ma zamiar najpierw zajadac same warzywka a potem stopniowo
wlaczac rybki, potem miesko...ale juz nigdy slodycze, kluchy czy tluste
wedliny. Poza tym duzo cwiczy i chodzi na masaze, zeby skora pozostala
elastyczna...

pozdr.
almadka

5. Data: 2002-05-25 11:12:17

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
a.pl...

> [...]
> wlaczac rybki, potem miesko...ale juz nigdy slodycze, kluchy czy tluste
> wedliny. Poza tym duzo cwiczy i chodzi na masaze, zeby skora pozostala

Po diecie Camridge skóra bywa pomarszczona i o kilka numerów za duża.
Fatalne wrażenie.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

6. Data: 2002-05-25 12:25:01

Od: "Nomika" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J'an W'erbinski - hello from kill file :-)"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in message >
> Po diecie Camridge skóra bywa pomarszczona i o kilka numerów za duża.
> Fatalne wrażenie.

Tak, ale.....
Jestem młoda i skóra mi się ładnie kurczy, nie mam takiej nadwagi żeby miało
mi co wisieć;)
Pozdrawiam,
Nomika

7. Data: 2002-05-25 14:09:26

Od: "Sylwia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J'an W'erbinski - hello from kill file :-)"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości

> Po diecie Camridge skóra bywa pomarszczona i o kilka numerów za duża.
> Fatalne wrażenie.

Jak po kazdej diecie, kiedy ktos tylko gwaltownie zrzuca wage, a nie
cwiczy. Moja mama zawsze miala ladna skore i teraz po schudnieciu 20 kg (
zapytalam ja w koncu ile schudla) przez to, ze cwiczy codziennie i dwa razy
w tygodniu chodzi na masaz, ma nadal ladna elastyczna skore. Jedyny "zwis"
jakiego sie boi to podbrodek, ale to raczej z winy wieku niz odchudzania.

pozdr.
almadka

8. Data: 2002-05-29 11:03:22

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Wlasnie zamowilam sobie diete cambridge;) Po przeczytaniu duzej ilosci
postow na temat tej diety postanowilam ja wyprobowac. Nie potrzebuje duzo
schudnac, mysle ze jakies 6-8 kg.
Do tej pory sceptycznie podchodzilam do takich diet ale postanowilam
przekonac sie o ich dzialaniu na wlasnej skorze. Licze na to, ze po
zakonczeniu kuracji bedzie mi latwiej przerzucic sie na jarzynki, owoce i
zaprzestac tzw. podjadania miedzy posilkami z czym walcze od lat -
nadaremnie.

Pozdrawiam
Agnieszka

Szukam osoby do napisania artykulow
witam
od czeg zaczac dzien - owoce czy warzywa?
Kłopoty z sercem na DO
modelki i fotomodelki