jest tyle pieknych filmow, sf

91. Data: 2020-01-16 23:37:14

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Z pewnością jednak nawet ty musisz widzieć że w miarę czasu jej kształt
> ulega przemianie.. Jeszcze niedawno palono na stosie tych co zaprzeczali
> jej płaskości - dzisiaj oszołomy twojego pokroju wyklinają tych co się
> nie podpisują pod jej okrągłością. Nie wstyd ci, ty inkwizycyjny
> radykale XXIwieku?

ze co? zatkalo mnie
---
Ziemia to obracajaca sie geoida zmieniajaca [baaardzo wolno] w czasie predkos obrotow
a wiec i stopien splaszczenia geoidy, bo tenze stopien zalezy wlasnie glownie od
predkosci obrotowej. Proste? ;P

92. Data: 2020-01-16 23:41:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> nie mam tronu tylko lozko i fotel
> ---
> Co dowodzi ze nie ty jestes Bogiem ;P

twoja wiara jest mialka, do dupy z taka wiara, lepiej poszukaj sobie
Jezusa na samochodzie albo kominie bo na tym sie zatrzymales
---
to tylko twoje bez-bozne opinie, wstydz sie i do konta marsz, mozesz tez
wlezc do tego KOmina [z jezusiem] i udawac Mikolaja w wersji cococoli ;P

93. Data: 2020-01-17 07:29:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/01/2020 o 22:37, m...@g...com pisze:

> [...]
obrotow a wiec i stopien splaszczenia geoidy, bo tenze stopien zalezy wlasnie glownie

ze piszesz bzdury to juz standard, ale, ze zmieniles poglady, no no

--
gazebo

94. Data: 2020-01-17 10:58:37

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 17:36, gazebo pisze:

> ze co? zatkalo mnie

Wygląda na to że nie potrafisz realnie oceniać sytuacji.

95. Data: 2020-01-17 10:59:44

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 12:45, Kviat pisze:

> OMG... :):)
> Kiedyś była płaska, a teraz już nie :))

"OMG" - to jakiś tłuszcz nienasycony?  Tak, dokładnie tak, z taka sama
żarliwością wtedy wbijano ludziom do głów jej płaskość jak dzisiaj
okrągłość.

> Czyli słusznie ich palili, bo była płaska, a teraz tylko zmieniła
> kształt?

> Dzisiaj oszołomy twojego pokroju twierdzą, że nie wiadomo jaki kształt
> ma Ziemia :)
>
> Bo może jest płaska :):)

> Nie wstyd ci nieuku?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie ma większego powodu do wstydu niż papugowanie uka.

96. Data: 2020-01-17 11:00:52

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 17:49, gazebo pisze:

> a to robi ogromna roznice, myslec, ze sie rozumie

Tu akurat nie ma żadnych wątpliwości. Znam jej zasady na poziomie
ponadprzeciętnym, i dlatego nie podpisałbym się pod tym.

97. Data: 2020-01-17 11:01:29

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 17:39, gazebo pisze:

> i o to honor poszedl sie jebac

A co to takiego, bo tzw honor to sprawa wielce złożona.  Np inny jest
wymiar honoru uczciwego, bezkonfliktowego  człowieka a inny np tzw
patrioty, czy inkwizytora.

98. Data: 2020-01-17 11:02:06

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2019 o 17:22, gazebo pisze:

> to ty juz nie sypiesz sobie glowy popiolem, ja pierdole, w nastepnym
> tysiacleciu zrozumiesz cos jeszcze

Już - co to znaczy? Posypywanie sobie głowy popiołem to nic innego jak
m.in zgoda na kłamliwe oszołomstwo i propagandę.

99. Data: 2020-01-17 12:33:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 10:59, Trybun pisze:

> "OMG" - to jakiś tłuszcz nienasycony?  Tak, dokładnie tak, z taka sama
> żarliwością wtedy wbijano ludziom do głów jej płaskość jak dzisiaj
> okrągłość.

OMG... :):)

Nadal nie odpowiedziałeś jak to się dzieje, że wysyłasz posty na grupę,
skoro nie widziałeś jak wychodzą z twojego komputera :):)
Wbijają ci do głowy, że wychodzą, a to tylko twoje urojenia i w
rzeczywistości gadasz sam ze sobą :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

100. Data: 2020-01-17 12:54:14

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Jan 2020 10:59:44 +0100
doszła do mnie wiadomość <5e218590$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
od Trybun <M...@j...ru> :

>"OMG" - to jakiś tłuszcz nienasycony?  Tak, dokładnie tak, z taka sama
>żarliwością wtedy wbijano ludziom do głów jej płaskość jak dzisiaj
>okrągłość.

To w końcu jest kulista(nnikt nie mówi, że jest idealnie kulista), czy może płaska?

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"