jest tyle pieknych filmow, sf

101. Data: 2020-01-17 13:58:48

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/01/2020 o 11:54, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Jan 2020 10:59:44 +0100
> doszła do mnie wiadomość <5e218590$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
> od Trybun <M...@j...ru> :

> To w końcu jest kulista(nnikt nie mówi, że jest idealnie kulista), czy może płaska?

nie podpowiadaj :]

--
gazebo

102. Data: 2020-01-17 14:01:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/01/2020 o 09:58, Trybun pisze:

> Wygląda na to że nie potrafisz realnie oceniać sytuacji.

oceniam bardzo realnie, lubie ELO

--
gazebo

103. Data: 2020-01-17 14:01:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/01/2020 o 10:00, Trybun pisze:

> Tu akurat nie ma żadnych wątpliwości. Znam jej zasady na poziomie
> ponadprzeciętnym, i dlatego nie podpisałbym się pod tym.

a to oznacza, ze nic nie rozumiesz, kulistosci ziemi tez nie

--
gazebo

104. Data: 2020-01-17 14:04:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/01/2020 o 10:01, Trybun pisze:

> A co to takiego, bo tzw honor to sprawa wielce złożona.  Np inny jest
> wymiar honoru uczciwego, bezkonfliktowego  człowieka a inny np tzw
> patrioty, czy inkwizytora.

o matko, honor to honor a nie jak ty to osadzasz, jest jeszcze Prizzi's
Honor :]

--
gazebo

105. Data: 2020-01-17 14:05:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/01/2020 o 10:02, Trybun pisze:

> Już - co to znaczy? Posypywanie sobie głowy popiołem to nic innego jak
> m.in zgoda na kłamliwe oszołomstwo i propagandę.

to przenosnia byla, ja pierdole

--
gazebo

106. Data: 2020-01-17 17:52:17

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 12:33, Kviat pisze:

> OMG... :):)
>
> Nadal nie odpowiedziałeś jak to się dzieje, że wysyłasz posty na
> grupę, skoro nie widziałeś jak wychodzą z twojego komputera :):)
> Wbijają ci do głowy, że wychodzą, a to tylko twoje urojenia i w
> rzeczywistości gadasz sam ze sobą :):)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Zmieniamy temat?  Cieszę się że wreszcie wyczerpaliśmy temat mądrych min
przy powtarzaniu zasłyszanych teoryjek.

107. Data: 2020-01-17 17:52:47

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 12:54, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> od Trybun <M...@j...ru> :

> To w końcu jest kulista(nnikt nie mówi, że jest idealnie kulista), czy może płaska?

Pytanie nie do mnie, - nie wiem.  Osobiście jest mi obojętne jaka ona by
nie była, i nie widzę powodów aby w taki czy inny sposób prześladować
płasko czy okrągłoziemców.

108. Data: 2020-01-17 17:53:26

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 14:01, gazebo pisze:

> oceniam bardzo realnie, lubie ELO

Ja też, jeżeli chodzi o ścisłość. Dziwie się tylko twojej reakcji na fakty.

109. Data: 2020-01-17 17:53:49

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> a to oznacza, ze nic nie rozumiesz, kulistosci ziemi tez nie

To raczej ty nic nie rozumiesz, konsumencie dań gotowych.

110. Data: 2020-01-17 17:54:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2020 o 14:04, gazebo pisze:

> o matko, honor to honor a nie jak ty to osadzasz, jest jeszcze
> Prizzi's Honor :]

Pamiętam swoje początki w Usenecie, jak sfora bezmózgów się na mnie
rzuciła na Polityce gdy stwierdziłem że wielu "honoru" mogłoby się uczyć
od SSmanów. Im honor kojarzył się z czymś co jest m.in dobre dla innych
ludzi.

A ty pokusisz się zdefiniować co wg ciebie znaczy to słowo/slogan -
"honor"?

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"