jest tyle pieknych filmow, sf

81. Data: 2020-01-15 12:13:02

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 12:05, m...@g...com pisze:
> Bladego pojęcia nie masz kim jestem :)
> Ale to ciekawe, że zostały ci dawne UBeckie przyzwyczajenia. To wiele
> tłumaczy. Od zawsze najgorszymi kanaliami byli (i są) religianccy neofici.
> ---
> "Bladego pojęcia nie masz kim jestem" :P

To nie pierwsza rzecz, która ci się wydaje, a o której jesteś
przekonany, że coś wiesz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

82. Data: 2020-01-15 12:20:39

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.12.2019 o 11:37, Kviat pisze:

> W kwestii zasadniczej, to obecnie kształt Ziemi nie jest ideą. Jest
> znany.
> Więc nie bredź więcej o negowaniu idei.

Z pewnością jednak nawet ty musisz widzieć że w miarę czasu jej kształt
ulega przemianie.. Jeszcze niedawno palono na stosie tych co zaprzeczali
jej płaskości - dzisiaj oszołomy twojego pokroju wyklinają tych co się
nie podpisują pod jej okrągłością. Nie wstyd ci, ty inkwizycyjny
radykale XXIwieku?

83. Data: 2020-01-15 12:22:49

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.12.2019 o 11:51, Kviat pisze:

> To nie jest kwestia wiary.

A czego?

> LOL :)
> To ty twierdzisz, że nie wiesz jaki kształt ma Ziemia.
> Więc nie tak samo jesteś ciemny.

W tej kwestii twoja ciemnota jest dużo większa. Za czyjąś tezę dałbyś
się zabić, krzyk Kviata na chwilę przed podpaleniem stosu przez kata - "
a jednak jest okrągła". Powiedz że to oznaka mądrości..

> Śnij dalej :)
> Między nami jest przepaść. Tu już nawet nie chodzi o to, że ty nie
> wiesz jaki kształt ma Ziemia (bo wiesz), ale o to, że ty ten fakt
> negujesz.
> Tak właśnie działają płatne ruskie trolle. Za kasę wymyślają i
> rozpowszechniają nawet gorsze brednie niż płaska Ziemia...
>
> Jest jeszcze druga możliwość. To nie jest możliwe, że zdrowy
> psychicznie człowiek, potrafiący czytać, pisać (czyli do szkoły
> chodził) i obsługiwać komputer nie wiedział jaki Ziemia ma kształt (a
> wie) i się za darmo upierał, że nie wie, skoro ta wiedza jest
> [...]

Zgadza si ę - przepaść jak ocean. Twoja znajomość ruskich trolli jest
równa znajomości kształtu Ziemi. Wiara i teoretyzowanie to twoich bracia
w "mądrości"

84. Data: 2020-01-15 12:45:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 12:20, Trybun pisze:

> Z pewnością jednak nawet ty musisz widzieć że w miarę czasu jej kształt
> ulega przemianie..

OMG... :):)
Kiedyś była płaska, a teraz już nie :))

> Jeszcze niedawno palono na stosie tych co zaprzeczali
> jej płaskości

Czyli słusznie ich palili, bo była płaska, a teraz tylko zmieniła kształt?

> - dzisiaj oszołomy twojego pokroju wyklinają tych co się
> nie podpisują pod jej okrągłością.

Dzisiaj oszołomy twojego pokroju twierdzą, że nie wiadomo jaki kształt
ma Ziemia :)

Bo może jest płaska :):)

> Nie wstyd ci, ty inkwizycyjny
> radykale XXIwieku?

Nie wstyd ci nieuku?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

85. Data: 2020-01-15 17:36:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 11:20, Trybun pisze:

> [...]
> jej płaskości - dzisiaj oszołomy twojego pokroju wyklinają tych co się
> nie podpisują pod jej okrągłością. Nie wstyd ci, ty inkwizycyjny

ze co? zatkalo mnie

--
gazebo

86. Data: 2020-01-15 17:39:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 11:22, Trybun pisze:
> W tej kwestii twoja ciemnota jest dużo większa. Za czyjąś tezę dałbyś
> się zabić, krzyk Kviata na chwilę przed podpaleniem stosu przez kata - "
> a jednak jest okrągła". Powiedz że to oznaka mądrości..

i o to honor poszedl sie jebac
--
gazebo

87. Data: 2020-01-15 17:48:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/12/2019 o 00:53, m...@g...com pisze:

> nie mam tronu tylko lozko i fotel
> ---
> Co dowodzi ze nie ty jestes Bogiem ;P

twoja wiara jest mialka, do dupy z taka wiara, lepiej poszukaj sobie
Jezusa na samochodzie albo kominie bo na tym sie zatrzymales

--
gazebo

88. Data: 2020-01-15 17:49:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/12/2019 o 18:41, Trybun pisze:

> Przeciwnie - myślę że doskonale rozumiem Darwina i jego teorię. Rozumiem
> także jej wyznawców.

a to robi ogromna roznice, myslec, ze sie rozumie

--
gazebo

89. Data: 2020-01-15 17:51:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/12/2019 o 11:21, Trybun pisze:

> Ja odwrotnie - gdyby podanie do pracy złożył głąb który twierdzi że
> ziemia jest takiego a nie innego kształtu to pokazałbym mu drzwi. Ja
> potrzebuje do pracy ludzi myślących a nie fanatycznych teoretyków czyli
> nakręcanych debili.

zupelnie jak Man in Black

--
gazebo

90. Data: 2020-01-16 23:30:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"