jestem new i od razu pytam ;-))

1. Data: 2002-02-10 09:39:21

Temat: jestem new i od razu pytam ;-))
Od: "ErkA" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam jestem tu nowy, tak wiec wybaczcie mi moja nietegowatosc, jesli zadam
jakiej niewlasciwe pytanko.

A mam ich kilka.
najpierw gdzie jest faq grupy
nastepnie czy ktos uczescza do SWPS-u?
no i jeszcze nastepne czy ktos zna jakies strony z testami dla studenciakow
itp itd.

a tak btw: to dlaczego ci z BOSU (swps) sa jak psy nigdy nie studiowali czy
co, ze sa az tak chamscy madafakiery jedne?

pozdrawiam rafi

1. Data: 2002-02-10 21:27:12

Temat: Re: jestem new i od razu pytam ;-))
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

gritings erf kriczer

1. Data: 2002-02-11 01:24:34

Od: pa ola <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko ci z BOSU wydawali i mi sie przez piec okrutnych :-) lat swps'u
takimi chamskimi /jak to ich nazywasz/ madafakierami. Wogole cala administracja
tej szkoly podobne wrazenie nie tylko na mnie wywierala.
Z testami sadze bedziesz mial klopot, ale mysle ze juz masz po sesji, no i
jeszcze zalezy z czego?
Pozdrawiam paola

1. Data: 2002-02-11 08:22:55

Od: "Eryk Kielar" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ErkA" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam jestem tu nowy, tak wiec wybaczcie mi moja nietegowatosc, jesli
zadam
> jakiej niewlasciwe pytanko.

Witaj! I pytaj:))

> A mam ich kilka.
> najpierw gdzie jest faq grupy

archiwum grupy jest na:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&group=pl.sci.p
sychologia
strona grupy jest na: http://www.psphome.htc.net.pl/psychologia.html

> nastepnie czy ktos uczescza do SWPS-u?

na grupie okolo 6 osób:)) m.in. ja:)

stronki gdzie można znaleźć testy: http://www.psychologia.edu.pl
http://strony.wp.pl/wp/psychobaza

> a tak btw: to dlaczego ci z BOSU (swps) sa jak psy nigdy nie studiowali
czy
> co, ze sa az tak chamscy madafakiery jedne?

jak na razie dwie osoby z psp klną w żywy kamień na BOS:)), ja osobiście nie
mam jak na razie tego typu negatywnych wrażeń... może dlatego, że w
porównaniu z moimi wcześniejszymi doświadczeniami z "paniami z dziekanatu"
wychodzą nieźle:)

Pozdrawiam,
Eryk

1. Data: 2002-02-14 13:07:52