[jestem nowy] [krutkie] ryż

1. Data: 2004-06-02 11:12:09

Temat: [jestem nowy] [krutkie] ryż
Od: "mastep" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze
mam problem'ik - przyszedlem ze szkoly i chcce sobie ugotowac ryz samemu bo
po raz pierwszy w domu nie ma mamy.
wiem ze musze wlozyc do garnka (chyba mam w woreczkach) i zalac woda.
interesuje mnie jak dlugo mam gotowac i na jak goracej plycie.
odp chcialbym do 20 minut, bo jestem glodny a zaraz musze wychodzic na
niemiecki.
BTW, zjem go z cukrem i z cynamonem.

very thx, pozdRower, piotrek
[gg:4671550]
[giant yukon]
[usun nospam]
[myslowice]

1. Data: 2004-06-02 11:12:09

Temat: Re: [jestem nowy] [krutkie] ryż
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mastep wrote:

> Cze
> mam problem'ik - przyszedlem ze szkoly i chcce sobie ugotowac ryz samemu bo
> po raz pierwszy w domu nie ma mamy.
> wiem ze musze wlozyc do garnka (chyba mam w woreczkach) i zalac woda.

Nieeee, najpierw zagotuj wodę i do wrzątku ten ryż.

> interesuje mnie jak dlugo mam gotowac i na jak goracej plycie.
> odp chcialbym do 20 minut, bo jestem glodny a zaraz musze wychodzic na
> niemiecki.

A na pudełku nie napisali? To zależy od gatunku ryżu, często
wystarczy 10 min.

> BTW, zjem go z cukrem i z cynamonem.

Na zdrowie! Co to jest tytułowe "krutkie"?

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-06-02 11:15:51

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mastep" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> interesuje mnie jak dlugo mam gotowac i na jak goracej plycie.
> odp chcialbym do 20 minut, bo jestem glodny a zaraz musze wychodzic na

dwadzieścia minut wystarczy, tylko nie wkladaj do zimnej wody ale do
wrzatku - z resztą 'instrukcje obslugi' masz na pudelku.

milego niemieckiego
Basia

1. Data: 2004-06-02 11:23:31

Temat: Re: [jestem nowy] [krotkie] ryż
Od: "eM" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oooj, niedobrze.... A mama pozwolila Ci tak samemu do piecyka sie dobierac,
zwlaszcza jak jeszcze czytac i pisac sie uczysz?

Po pierwsze, duzo czytaj ;-) Jakikolwiek ryz, nawet ten w woreczkach, ma
"instrukcje obslugi" wydrukowana na opakowaniu. Np. wsypac na wrzaca wode i
gotowac np. 10 minut - to jest instrukcja i tak sie robi, jak sie jest
nowicjuszem.

Po drugie, nalezy ladnie pisac - ktOtkie, nie "krutkie" (bo "BTW" to umiesz,
a po naszemu nie, oj wstyd)

Pozdawiam,
eM, co sie bledow nie czepia, ale uwaza, ze z szacunku dla grupowiczow mozna
by do slownika zajrzec, tak jak sie zaglada do ksiazki kucharskiej, jak sie
nie pamieta, co do czego i ile tego :-)

1. Data: 2004-06-02 11:26:47

Od: "mastep" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na pudełku nie napisali? To zależy od gatunku ryżu, często
> wystarczy 10 min.

> Na zdrowie! Co to jest tytułowe "krutkie"?

hm.. troszku rozbieznosci, sprawdze pudelko
thx

1. Data: 2004-06-02 11:29:40

Od: "eM" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mastep, a Ty sie czasem nie spoznisz na niemiecki? 20 minut od pierwszego
postu minelo... za pozno teraz zaczac ryz gotowac. Zrob sobie kanapke i
pakuj sie na niemiecki.

Pozdrawiam jak zawsze
eM (przytomna)

1. Data: 2004-06-02 11:37:59

Od: "mastep" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eM" wrote:
> [...]
mozna
> by do slownika zajrzec, tak jak sie zaglada do ksiazki kucharskiej, jak

Dzieki za poprawe.
A z punktu widzenia informatycznego odpowiada sie tnąc posty i odpowiadajac
swoje zdanie ponizej;)
pozdro, KlopotliwyRyziarz [ten od ryzu :D]

[gg:4671550]
[giant yukon]
[usun nospam]
[myslowice]

1. Data: 2004-06-02 11:40:30

Od: "mastep" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eM" wrote:
Mastep, a Ty sie czasem nie spoznisz na niemiecki? 20 minut od pierwszego
> postu minelo... za pozno teraz zaczac ryz gotowac. Zrob sobie kanapke i
> [...]

heh my tu gadu gadu a mi sie ryz pali :D
[gg:4671550]
[giant yukon]
[usun nospam]
[myslowice]

1. Data: 2004-06-02 11:41:27

Temat: Re: [jestem nowy] [krotkie] ryż - zrobilo sie OT
Od: "eM" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KlopotliwyRyziarz mnie surowo pouczyl,

> Dzieki za poprawe.
> A z punktu widzenia informatycznego odpowiada sie tnąc posty i
odpowiadajac
> swoje zdanie ponizej;)

tak oto cytujac caly moj post :-))

> [...]
odpowiadajac
> swoje zdanie ponizej;)
> pozdro, KlopotliwyRyziarz [ten od ryzu :D]

itd.

.... ech, nic dodac, nic ujac... tyle jeszcze przed Toba. Won do ksiazek!
:-)

eM

kawał indyka
Seler-surówka