jestem zielony i się boje zapytać ale...

1. Data: 2007-08-14 11:51:05

Temat: jestem zielony i się boje zapytać ale...
Od: "entro.pl" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów !

Mam zrobić strone www o roślinach ozdobnych, rośliny są ale brakuje
informacji o nich.

Gdyby ktoś mógł popatrzeć na tych kilka fotek i podpowiedzieć ich nazwy to
z góry dziekuję !

linka: http://www.entro.pl/roslinyozdobne/

Wszystkie są duże 2-3m wysokości, żyją w podłożu z takich kulkowatych
jasnobrązowych kamyczkach, podobno nie wymagają jakichś specjalnych
zabiegów i mogą zyć do 100 lat. Chciałbym to zweryfikować. Fotka 2-ga -
5-ta to ta sama roślina ( chyba dębowiec )

Pozdrawiam
Entros

2. Data: 2007-08-14 15:59:46

Temat: Re: jestem zielony i się boje zapytać ale...
Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja Ci nie pomoge, ale co to za projekt, ze masz zdjecia, a nie masz nazw
roslin? To jakis projekt badawczy dla kosmitow z innej galaktyki pro
publico bono?

3. Data: 2007-08-15 03:02:08

Od: "entro.pl" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz pożartować troszkę ??
Potrzebuję się dowiedzieć jakie to rośliny i może wtedy coś wiecej znajdę w
necie na temat opieki nad nimi.Będzie bardzo ładna strona www o tych, jak
mi sie wydaje bardzo okazałych roślinach. Projekt jest z tych rodzaju
"ryzyk-fizyk" :)

4. Data: 2007-08-15 05:12:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacji o nich.
>
> Gdyby ktoś mógł popatrzeć na tych kilka fotek i podpowiedzieć ich nazwy to

Na drugim i piątym zdjęciu,jest Eriobotrya japonica,miszpelnik japoński,
nieśplik, ale bez gwarancji.
Jest to drzewo zimozielone,owoce ma podobne do śliwki.Zimuje w pomieszczeniach,
chociaż młode rośliny potrafią przezimować okryte w ogrodzie.Starsze marzną.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2007-08-15 08:58:42

Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

entro.pl napisał(a):
> Chcesz pożartować troszkę ??

Chcialem pozartowac, ale wytraciles mi wszystkie argumenty odpowiadajac
*nad* cytatem;)

Prosze o pomoc w rozpoznaniu
glebogryzarka ?
ekipybudowlane.pl