jeszcze o bucikach

1. Data: 2007-03-01 13:59:56

Temat: jeszcze o bucikach
Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Któraś z Was podała link do tych bucików krok po kroku
http://www.teddys-handarbeiten.de/xhak-w-babyschuh.h
tm

A czy jakaś dobra dusza mogła by to przetłumaczyć???
z góry dzięki i pozdrawiam
psycho

2. Data: 2007-03-01 21:13:15

Temat: Re: jeszcze o bucikach
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

psychogirl <p...@g...pl> napisał(a):

> A czy jakaś dobra dusza mogła by to przetłumaczyć???

Buciki można robić w różnych wielkościach. Wielkość zależy od ilości
przerobionych rzędów podeszwy bucika. Technika pozostaje taka sama.

Podeszwa: zrobić łańcuszek z 12 oczek. przerobić go dookoła półsłupkami. Na
obu końcach łańcuszka i w każdym następnym rzędzie przerobić po 3 półsłupki
w jedno oczko. Dodatkowo w 5 i 6 rzędzie przerobić dwukrotnie po dwa
półsłupki w jedno oczko w równomiernie rozmieszczonych odległościach, po
każdej stronie podeszwy.

Bok bucika: przerobić białą włóczką słupkami reliefowymi /przerabianymi jak
na zdjęciach/. Następnie przerobić 3 rzędy słupkami, kolorem niebieskim.
Zakończyć robotę.

Wierzch bucika i język: na środku przedniego czubku przerobić 9 słupków, 5
rzędów. Zakończyć robotę. Przyszyć wierzch do boku bucika - do wysokości
nasady 5 rzędu języka.

Cholewka: przerobić niebieską włóczką 1 rząd słupkami, zaczynając od środka
tyłu bucika. Na języku przerabiać wkłuwając szydełko w nasadę piątego rzędu
języka. Następne 5 rzędów przerabiać włóczką białą. Zakończyć robotę.

Obszydełkować górny brzeg włóczką niebieską ściegiem rakowym.

Język i wierzch bucika obszydełkować ściegiem rakowym włóczką białą.

W pierwszym rzędzie cholewki przerobionym białą włóczką przeciągnąć
bawełnianą wstążeczkę.

> z góry dzięki i pozdrawiam

Proszę ;-) i pozdrawiam

Ania

3. Data: 2007-03-01 23:48:40

Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz podziękuję jeszcze "z dołu" - do stóp padam!!!
Bo ja po nie miecku to niewiele ponad "Hans und Helmut trinken wermut" ;o)
Dziękować, dziękować dziękować!
Jak zostaną resztki z kocyka to jak znalazł na kapciuszki!
pozdrawiam
psycho

4. Data: 2007-03-02 16:49:21

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

psychogirl <p...@g...pl> napisał(a):

> Teraz podziękuję jeszcze "z dołu" - do stóp padam!!!
> Bo ja po nie miecku to niewiele ponad "Hans und Helmut trinken wermut" ;o)

Jak to? A /napiszę fonetycznie/: nicht szissen i hende hoch?
Klossa i czterech pancernych nie oglądałaś? No jak mogłaś... :-))))))

Ania

5. Data: 2007-03-02 18:45:05

Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to? A /napiszę fonetycznie/: nicht szissen i hende hoch?
> Klossa i czterech pancernych nie oglądałaś? No jak mogłaś... :-))))))

O żesz kurka! Faktycznie! Pół roku temu oglądałam wszystkie odcinki, a potem
całą serię Stawki Większej Niż Życie!
(wszystko dzięki emule cinema ;o) )
pozdrawiam tym serdeczniej!
psycho

p.s. nigdy nie kochałam się w Janku Kosie :oP

( xxx) Monaliza ktoś kiedys szukał
(xxx) martwa natura
Gazetki robótkowe
heffalumpek