jeszcze o drzewkach z hipermarketu...

1. Data: 2003-05-03 23:51:39

Temat: jeszcze o drzewkach z hipermarketu...
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

posadziłem 8 drzewek.
6 z różnych hipermarketów (OBI, Krakchemia, Castorama)
i dwa ze sklepow/szkółek
Te z hipermarketów rosną świetnie, a te pozostałe dwa chyba zdechną.
No i bądź tu mądry;)
Moon

--
"I'm a dinosaur,
somebody is digging my bones"

2. Data: 2003-05-04 00:40:29

Temat: Re: jeszcze o drzewkach z hipermarketu...
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message news:b91km6$a8t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> posadziłem 8 drzewek.

Jest pewna rownowaga w przyrodzie. Ja wlasnie wycialem
trzy dwunastometrowe topole. Oczywiscie uschniete.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-05-04 01:09:39

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> wrote:
> "Moon" <r...@w...pl> wrote in message

> Jest pewna rownowaga w przyrodzie. Ja wlasnie wycialem
> trzy dwunastometrowe topole. Oczywiscie uschniete.

Zacieniony sąsiad z butelką "Round-Up"?
;)
Moon

4. Data: 2003-05-04 03:33:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message news:b91p9s$k9l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zacieniony sąsiad z butelką "Round-Up"?

Prawdopodobnie cytospora:
http://plantclinic.cornell.edu/FactSheets/cankdispop
lar/cankdispoplar.htm
(to po angielsku, po polsku nic nie znalazlem).

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2003-05-05 19:06:03

Od: "AO" <andrzejopejda(at)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i dwa ze sklepow/szkółek
> Te z hipermarketów rosną świetnie, a te pozostałe dwa chyba zdechną.

Temat na doktorat ;-)

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

6. Data: 2003-05-06 22:45:12

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AO <andrzejopejda(at)poczta.onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
>>
> Temat na doktorat ;-)

Albo przynajmniej na niezłego "flejma";)
Ale prawda jest taka, że kupiłem już kilkanaście różnych krzewów, drzewek w
supermarketach i jak dotąd mam 100% wynik jeżeli chodzi o ich przyjmowanie
się.
Nawet winorośl, kupiona wysyłkowo (zgroza, nie?) rośnie świetnie choć
dawałem jej małe szanse...
Natomiast, te 'szkółkowe' dają nieźle w dupę. Większość zdycha. Może mam
pecha?
Moon

7. Data: 2003-05-25 06:44:25

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał(a) w wiadomości: ...
>Natomiast, te 'szkółkowe' daj? nieĄle w dupę. Większo?ć zdycha. Może mam
>pecha?

To nie kwestia zakupu w szkolce czy w hipermarkecie. Wszystko zalezy od
tego, jaka rosline wybierzesz (zarowno gatunek jak i jakosc).
Przykladowo, gdy kupisz w jakims duzym sklepie zwykly zywotnik zachodni -
powinien rosnac bezproblemowo.
Natomiast kupiona w szkolce (lub sklepie ogrodniczym - predzej to drugie)
araukaria chilijska nie pozyje u Ciebie dlugo. Jej nie znajdziesz raczej w
hipermarkecie.
(zakladajac, ze wybrales w obu przypadkach zdrowe sadzonki)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2003-05-25 10:39:44

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://plantclinic.cornell.edu/FactSheets/cankdispop
lar/cankdispoplar.htm
> (to po angielsku, po polsku nic nie znalazlem).

Nie pryskamy, drzewa wycinamy:)))

Pozdrawiam ekologicznie Anastazy

9. Data: 2003-05-25 10:47:10

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dawałem jej małe szanse...
> Natomiast, te 'szkółkowe' dają nieźle w dupę. Większość zdycha. Może mam

W marketach ceny wyższe,więc rośliny stoją latami.Po kilku zimach
zostają te najlepsze.
U badylarzy roślinki są wypieszczone w szklarniach,dlatego na nic
nieodporne.

szczepienie
ponawiam pytanie
Hortensja ogrodowa