jeszcze raz Re

41. Data: 2006-03-30 13:06:31

Temat: Re: jeszcze raz Re
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> Wyjaśniałem głównie Jerzemu.
> A przesadne wyjaśnianie to u mnie zboczenie zawodowe :-)

To dokończ, czy anglojęzyczna nakładkę można nałożyć na wersję
polskojęzyczną?
pozdr. jerzy

42. Data: 2006-03-30 13:29:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> To dokończ, czy anglojęzyczna nakładkę można nałożyć na wersję
> polskojęzyczną?

Przeprowadź eksperyment. To chyba jedyna metoda, żeby
to wyjaśnić.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

43. Data: 2006-03-30 13:33:28

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Przeprowadź eksperyment. To chyba jedyna metoda, żeby
> to wyjaśnić.

Sprawdzę jak mi powiesz czy robiłeś polskie nakładki na anglojęzyczne
wersje.
;-)
pozdr. Jerzy

44. Data: 2006-03-30 15:36:21

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. "Apropo kto zna dobre lekarstwo na dwunożnych szkodników i wtym
> roku dali o sobie znać!" Sama ambicja chyba nie wystarczy. ;-)
> Pozdrawiam gramatycznie Ja...cki

Dirko, uważaj co mówisz bo Cię może dosięgnąć krzywdząca opinia ...

Serdecznie Miłka

45. Data: 2006-03-30 16:59:05

Temat: Re: jeszcze raz Re - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Sprawdzę jak mi powiesz czy robiłeś polskie nakładki na anglojęzyczne
> wersje.

A problemy z jednym językiem nie wystarczą? :-P

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

46. Data: 2006-03-30 17:26:21

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Po pierwsze, jest duża poprawa:) (znaczek ":)" oznacza uśmiech).
>Po drugie, nie przejmuj się tym komputerowym żargonem, nie jest do
>niczego potrzebny, w zupełności wystarczy Ci klawisz "Del" do
>kasowania tego co zbędne.

Basiu, PMFJI, ale IMHO masz całkowitą rację. AFAIK te anglojęzyczne
skróty i ikonki to NTG. [] Jacek.

Przetłumaczę:

Basiu, przepraszam za wtrącanie się, ale moim skromnym zdaniem masz
całkowitą rację. Z tego, co mi wiadomo te anglojęzyczne skróty
i ikonki to nie ta grupa. Uściski, Jacek.

P.S. Ja wolę wysyłać prywatną wiadomość a nie posta na priv, jak mnie coś
śmieszy to piszę, że jest śmieszne a nie LOL, ani ROFL, dziękuję a nie TIA,
i rozumiem a nie OIC.
Wolę napisać, że Cię lubię i ściskam, zamiast []. Jacek

47. Data: 2006-03-30 17:55:44

Temat: Do Re Mi Fasola :-)
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e0gu19$ckl$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> Dirko, uważaj co mówisz bo Cię może dosięgnąć krzywdząca opinia
Hejka. A słyszałaś o mnie jakąś dobrą opinię? ;-) Mój teść mawia: psie
głosy nie idą pod niebiosy. :-)
Pozdrawiam obojętnie Ja...cki

48. Data: 2006-03-30 20:24:02

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e0h4bt$h2a$1@inews.gazeta.pl...

> Wolę napisać, że Cię lubię i ściskam, zamiast []. Jacek

Ja też wolę tańczyć tango lub walca niż disco polo.
:-)
Pozdrawiam klasycznie
skryba

49. Data: 2006-03-31 02:53:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Sprawdzę jak mi powiesz czy robiłeś polskie nakładki na anglojęzyczne
> wersje.

Nie robiłem.

Chciałem dodać do tematu OT, ale może my naprawdę piszemy
na temat "jeszcze raz Re"?

Pozdrowienia,
Michał

50. Data: 2006-03-31 07:27:38

Temat: Re: jeszcze raz Re - o kodowaniu, formatowaniu i grupie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:UQ0Xf.48603$g91.45520@tornado.ohiordc.rr.com...

> Chciałem dodać do tematu OT, ale może my naprawdę piszemy
> na temat "jeszcze raz Re"?

Nie wiem, Michale, ale ja osobiście zaczynam się też czuć zniechęcona.
Wydawało mi się, że reguły językowe wymyślone zostały nie po to, by
uprzykrzać życie jednej konkretnej osobie, ale ułatwić je całemu ogółowi. I
jak czytam jakieś takie uwagi, że "po co komu ta ortografia", albo "nie będę
pisać z ogonkami, bo nie", to tak mi się nasuwają smętne refleksje o
wychowaniu, systemie edukacyjnym, a w ostateczności o lenistwie i egoizmie.
I naprawdę nie mam już ochoty odpisywać na tematy ogródkowe osobom piszącym
niechlujnie.

Przepraszam grupę za moje wczorajsze marudzenie o kodowaniu i formatowaniu
tekstów, Gosię w szczególności. Sporo prawdy w tym uwagach o towarzystwie
wzajemnej adoracji jest, ale to ogólna usenetowa prawidłowość. Co nie
znaczy, że nie warto próbować jakiejś poprawy.

Pozdrawiam, Barbara.

powrót
WIOSNA :))
Krety ?