jeszcze raz Re

71. Data: 2006-03-31 19:10:04

Temat: Re: jeszcze raz Re - o kodowaniu, formatowaniu i grupie
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> PS.: A czemu jak odpisuję na Twój post nie ma automatycznie przy każdej
> linijce znaczka > ?

W skrócie, bo mam inny program niz Ty;-)

--
Gosia

72. Data: 2006-03-31 23:40:21

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> PS.: A czemu jak odpisuję na Twój post nie ma automatycznie przy każdej
> linijce znaczka > ?

Bo używasz produktu Microsoftu?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

73. Data: 2006-04-01 08:09:05

Temat: Re: jeszcze raz Re - o adorowaniu
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Może spróbować adorować bez wzajemności? Czy ktoś ma jakieś
> pomysły jak to zrobić? :-)

Wszystkie kobiety podziwiam, uwielbiam i czczę, czyli adoruję
najczęściej bez przejawów wzajemności. Jestem pewien, że Ty też.

Dla mnie określenie części naszej grupy mianem towarzystwa
wzajemnej adoracji nie ma pejoratywnego znaczenia.

Wystarczy wyjaśnić, że większość aktywnych uczestników zna się
osobiście, że spotykali się towarzysko i w interesach.

Zachęcam nowych grupowiczów do szperania pod adresem:
pl.rec.ogrody.

Pozdrawiam, Jacek Gucio

74. Data: 2006-04-02 21:44:32

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Bo używasz produktu Microsoftu?

Ja mam Outlooka i czasem sa > a czasem nie przy odpowiedzi.

Elfir

powrót
WIOSNA :))
Krety ?