Re: jezyk polskawy

From: Myjk <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jezyk polskawy
Date: Sun, 24 Nov 2002 14:50:34 +0000 (UTC)
<X...@2...76.33.130>
<X...@1...254.173.2> <arnjvn$m88$1@news.tpi.pl>
<X...@1...254.173.2>

-=Albert Jacher, MD ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>
news:Xns92CFC8C3C4021albrtn@150.254.173.2

> Nie pisze, nie uzwam katolickiego polskiego jezyka!

mozesz mi wyjasnic, skad twierdzenie, ze jezyk poslki to jezyk katolicki?
ja nie jestem katolikiem, jestem ateista.. a polskiego jezyka uzywam..
i w zadnym wypadku nie uwazam go za katolicki..

jezyk, jak to jest w Twoim mniemaniu, nie jest jezykiem religi,
tylko narodu.. w tym wypadku polskiego... posluguje sie nim Papiez
(IMHO czlowiek, ktorego kazdy polak powinien szanowac i klaniac mu sie do
stop, i bynajmniej nie za to ze jest wyznania katolickiego), posluguje sie
nim prezydent, burak Lepper i noblista Walesa, posluguje sie nim KAZDY
POLAK - niezaleznie od wiary, pogody za oknem, czy wykonywanej czynnosci

> Jakbym go uzywal, tobys mi moze mogla zwracac uwage.
> Przyjmij w przyblizeniu, ze ja uzywam jezyka polskawego.
> Uwzglednij w przyszlosci, ze nie wszyscy ludzie mysla twoimi kategoriami
> myslowymi i religijnymi. Ja, prorok nowoczesnej religii jestem jednym z
> nich.

zakladam ze urodziles sie POLAKIEM, jestes POLAKIEM i tego
obywatelstwa sie nie wyparles.. obowiazuja Cie w takim razie
wszystkie reguly panstwa POLSKIEGO.. miedzy innymi mowa i pismo
Jezyka POLSKIEGO, a takze wszystkie reguly administracyjne,
panstwowe itp itd..

widze, ze z POLSKICH bankow potrafisz korzystac..
z POLSKIEGO internetu rowniez.. mieszkasz w POLSCE..
glosisz swoja religie w POLSCE.. prawdopodobnie zrzeszasz
w swej religii glownie POLAKOW.. a POLAKIEM nie jestes?
o co tutaj wogole chodzi? pomoz mi to zrozumiec...

moze powinienes zalozyc oprocz religii, takze wlasne panstwo?

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl