jeżyna bezkolcowa - rozmnażanie

11. Data: 2008-09-03 05:34:34

Temat: Re: jeżyna bezkolcowa - rozmnażanie
Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Sep 2008, pluton wrote:

> A ja lubie jezdzic i jak trzeba, to pojade do Lublina.
>
> pozdrawiam
> pluton

OK. To zapraszam. Podziele się tym co mam. Nie tylko jezynami.

Pozdr.
D.P.

12. Data: 2008-09-03 06:58:11

Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja lubie jezdzic i jak trzeba, to pojade do Lublina.
>

> OK. To zapraszam. Podziele się tym co mam. Nie tylko jezynami.

Dzieki, wezme jeszcze fajke, zone i gitare :)
Planuje byc w Lublinie 19 wrzesnia.

pozdrawiam
pluton

13. Data: 2008-09-03 08:13:51

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, wezme jeszcze fajke, zone i gitare :)
> Planuje byc w Lublinie 19 wrzesnia.

Pytanie 1:

Jaki towar będziecie palić?

Darek ma tam coś za stodołą, nieźle kopie :-)

Pytanie2:

Czyją żonę bierzesz? Bo chyba nie swoją?

Pytanie3:

e, nie, tutaj nie mam pytań :-)

Pozdrawiam

Jacek

14. Data: 2008-09-03 08:14:35

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kawałek pędu, jeszcze nie całkiem zdrewniały, tnie się na kawałki z jednym
> liściem,dolne cięcie ok 2 cm pod liściem.Do skrzynki dajesz piaszczyste
> podłoże, wciskasz w nie sadzonki, aby lisć wystawał.Podlewanie delikarne,
> aby
> nie zalać,miejsce lekko zacienione.
> Pozdrawiam.Mirzan

Wreszcie sensowna odpowiedź.

Tak zrobię, dzięki.

Pozdrawiam

Jacek

15. Data: 2008-09-03 08:26:47

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Sep 2008, Agent 0700 wrote:

> Pytanie 1:
>
> Jaki towar będziecie palić?
>
> Darek ma tam coś za stodołą, nieźle kopie :-)

Towar ze stodoly tak dobry, ze i stodoly juz nie ma.

D.P.

16. Data: 2008-09-03 08:29:25

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Sep 2008, pluton wrote:

> Dzieki, wezme jeszcze fajke, zone i gitare :)
> Planuje byc w Lublinie 19 wrzesnia.
>
> pozdrawiam
> pluton

OK. Resztą napisałem na priva.

Pozdr.

D.P.

17. Data: 2008-09-03 08:34:46

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Sep 2008, Agent 0700 wrote:

Drogi Agencie,

jak masz moce przerobowe to bierz się za rozmnażanie borówki
amerykańskiej.

Pozdr,

D.P.

18. Data: 2008-09-03 08:58:10

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak masz moce przerobowe to bierz się za rozmnażanie borówki
amerykańskiej.

Mocy przerobowych nie mam, trochę tylko podkradam innym obowiązkom.

Ale borówkę chcę.

19. Data: 2008-09-03 10:37:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak masz moce przerobowe to bierz się za rozmnażanie borówki
> amerykańskiej.

Trudno się ukorzenia, a w stosunku do włożonego trudu,jest za tania.
Opłaca się tym,co robią bardzo duże ilości.
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2008-09-03 10:45:42

Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK. Resztą napisałem na priva.

Obawiam sie, ze nie odbieram wogole tego maila. nawet hasla do skprzynki nie
pamietam :)

gdybys mogl powtorzyc na jessan malpa o2 kropka pl :)

dzieki
pozdrawiam
pluton

"Ogrody", rok 2000, nr 5