jjak wybrać ?

11. Data: 2006-05-28 19:39:37

Temat: Re:
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Mi wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <
>
> Jak to wygląda i po co to kowadełko ?
> Bo kowadło to wiem bo na nim kowal podwija za szerokie wąsy podkowy ;-)

Musi też być młoteczek. Na kowadełku kładziemy mszycę i likwidujemy
ją młoteczkiem.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2006-05-28 20:01:05

Temat: Re: jjak wybrać ?
Od: aja <a...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Szpadel firmy [fiskars] to jest najlepszy zakup wsród narzędzi
ogrodniczy jaki zrobiłam i nie uważam to za snobizm.Kupiłam go bo zwykłe
łamałam dwa razy w roku i w dodatku ten ich ciężar i wiecznie
poluzowany. Mam go juz 5 lat i nie zamieniłabym go na żaden inny.Jest
lekki, mocny,wyprofilowny, jest doskonały dla kobiet, które mają
delikatniejsze dłonie. Co do innych narzędzi nie markowych mogę się
zgodzić ale nie do szpadla.A cena nie jest jeszcze aż taka straszna.

pozdrawiam Ania

13. Data: 2006-05-28 20:10:57

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Z%meg.50562$P2.29551@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Musi też być młoteczek. Na kowadełku kładziemy mszycę i likwidujemy
> ją młoteczkiem.

Hejka. Historycznie rzecz ujmując likwidujemy raczej pchły. :-)
Pozdrawiam perukowo Ja...cki

14. Data: 2006-05-28 21:21:34

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Historycznie rzecz ujmując likwidujemy raczej pchły. :-)
> Pozdrawiam perukowo Ja...cki

Wiem, ale to jest grupa ogrodowa.

Pozdrowienia,
Michał

15. Data: 2006-05-28 21:29:40

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja" <a...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> Witam.Szpadel firmy [...] to jest najlepszy zakup wsród narzędzi
> ogrodniczy jaki zrobiłam i nie uważam to za snobizm.Kupiłam go bo zwykłe
> łamałam dwa razy w roku [...] jest doskonały dla kobiet, które mają
> delikatniejsze dłonie. [...]

Troche to dziwne - delikatne dlonie, ktore potrafia lopate zlamac ;)
Ja takze uzywam metalowej lopaty, bo te drewniane czesto lamalem. Moje
dlonie nie sa jednak szczegolnie delikatne ;)
Podczas zakupu jest prosta zasada - kupujac szmelc kupuje sie dwa razy.
Lepiej wydac wiecej na cos z czego bedzie sie zadowolonym a do tego nie
trzeba bedzie po niedlugim czasie kupowac znowu.
(jedna metalowa lopate tez zlamalem, wiec nie mozna bezwzglednie polegac na
danej firmie). Nie twierdze tez, ze drozsze znaczy lepsze. Musisz pojsc i
sama wybrac, bo na odleglosc nikt tego za Ciebie nie zrobi.

Pozdrawiam,
Bpjea

16. Data: 2006-05-29 01:59:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Wiem, ale to jest grupa ogrodowa.

> [...]

Dirko załatwia w ten sposób pchełki ziemne..

17. Data: 2006-05-29 04:31:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba, że jest się snobem, inna sprawa - profesjanalistom lepsze narzędzia
> pozwalają zwiększyć wydajność lub mniej się męczyć. Szpadlem też trzeba
> umieć wywijać.

Mowa była o mocno zaawansowanym amatorstwie.Chodzi właśnie o wywijanie
szpadlem, a nie o to, jaką firmową etykietkę pokazać sąsiadom.
Czy do jednej jabłonki robisz harmonogram prac, chronometraż, normy
i inne bajery?
Pozdrawiam.Mirzan

18. Data: 2006-05-29 05:12:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
> szpadlem, a nie o to, jaką firmową etykietkę pokazać sąsiadom.
> Czy do jednej jabłonki robisz harmonogram prac, chronometraż, normy

Pani nie podała, jak dużą ma działkę, bo poradziłbym jej kupić mini-frezarkę
(i nie tylko - wymienne koncówki) do gleby
http://www.e-kosiarki.pl/go/_info/accessories.php?id
=1039&item=2#aby

19. Data: 2006-05-29 10:34:13

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dłonie. Co do innych narzędzi nie markowych mogę się zgodzić ale nie do
> szpadla.A cena nie jest jeszcze aż taka straszna.

Dziękuję za rady .Wydawało mi się że dobra łopata wyprofilowana, lekka a
mocna
to ważne działka duża 3200m dom stoi na skarpie która jest usypana z ziemi
gliniastej obecnie zagospodarowuję tą skarpę ,a nie jest to łatwe .Złamałam
już
2 szpadle a rosnący skrzyp śni mi się w nocy. Byłam w sklepie ceny szpadli
od 30-130 zł. Chciałam coś kupić ale nie chcę kupować dlatego że droga bo
nie koniecznie musi być dobra. Machać tą łopatą będę raczej ja bo mąż z
uwagi na rodzaj pracy i małe chęci nie bardzo mi pomaga .

Pozdrawiam AniaP

20. Data: 2006-05-29 10:46:43

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. napisał(a):
> Dziękuję za rady .[...] Byłam w sklepie ceny szpadli
> od 30-130 zł. [...]

Ja po pięciu złamanych kupiłem ww za 50? czy 70 zl?
Przekopiesz nim nawet gruz ceglany.
pozdr. Jerzy

monstera- diabli mnie biorą :(
phalenopsis orchidea