jjak wybrać ?

41. Data: 2006-05-30 16:07:19

Temat: Re: jjak wybrać ?
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Owszem, ja używam tanich łopat, najczęściej łamię trzonki - przy
> wykopywaniu dziko rosnącego chrzanu na mokrym gliniastym terenie. Na
> ziemi uprawnej nie mam prawa złamać, ziemia jest wypracowana i nie
> stawia aż takiego oporu, mimo pionowego wbijania na całą głębokość
> szpadla. Początkujący łamią najczęściej biorąc zbyt gruby kęs ziemi naraz.

Na głębokość szpadla? Duży ten chrzan ;-)
Kup sobie chociażby nożyczki Fiskarsa to zrozumiesz o czym jest mowa ;)

BTW. Dzięki za link do lukrecji.

--
richo

42. Data: 2006-05-30 16:34:37

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Owszem, ja używam tanich łopat, najczęściej łamię trzonki - przy
> wykopywaniu dziko rosnącego chrzanu na mokrym gliniastym terenie.

Po prostu są to łopaty do chrzanu :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

43. Data: 2006-05-30 16:54:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> wrote in message

> Na głębokość szpadla? Duży ten chrzan ;-)
> Kup sobie chociażby nożyczki Fiskarsa to zrozumiesz o czym jest mowa ;)
>
> BTW. Dzięki za link do lukrecji.

Chrzany jakie wykopuję mają nieraz długość metra, a grubsze są niż moja
ręka w przegubie...
Doceniam Fiskarsa, ale gdy ktoś ma dużo kasy, bo zakładając ogród potrzeba
jej nie tylko na narzędzia. Wolałbym traktorek z przyczepą i zwykly
szpadel - na przyczepę wrzucałbym wszystko, co należałoby z tej ziemi
wybrać - chwasty, kamienie, itp. Praca by szła składnie, po co to nosić...
Tak robię, tyle, że ja mam Robika Recorda, MF70 i RJS-1 i zestawy maszyn do
nich...

44. Data: 2006-05-30 16:55:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Po prostu są to łopaty do chrzanu :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Dowcipne to jest, ale nie dla interlokutorki...

45. Data: 2006-05-31 14:41:45

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałam ostatnio w granicach 70 zł, ale bywają droższe np z regulowanym
> trzonkiem (ponad 120 zł).
> Nie wiem czy bywają w OBI, bo ja nie przepadam za supermarketami. Kiedyś
> widywałam je w Castoramie.
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Już po wszystkim dziś poszłam do nowo otwartego sklepu Castoramy w Kielcach
i kupiłam szpadel friskarsa zapłaciłam całe 77 zł.
Ale wydaje mi się że jest trochę za długi trzonek czy to można trochę obciąć

AniaP

46. Data: 2006-05-31 15:10:05

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> [...]
> zwykly szpadel - na przyczepę wrzucałbym wszystko, co należałoby z tej
> ziemi wybrać - chwasty, kamienie, itp. Praca by szła składnie, po co to

A ja wolę niezwykłe szpadle i jednoosiową taczkę. Mieszczę się w
ogumieniu Twoich Robików.

> Tak robię, tyle, że ja mam Robika Recorda, MF70 i RJS-1 i zestawy maszyn
> do nich...

Ale snob z Ciebie... :-D

--
richo

47. Data: 2006-05-31 15:54:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja wolę niezwykłe szpadle i jednoosiową taczkę. Mieszczę się w ogumieniu
> Twoich Robików.

> Ale snob z Ciebie... :-D

E tam, nie są nowe...

48. Data: 2006-05-31 16:02:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> wrote in message

> A ja wolę niezwykłe szpadle i jednoosiową taczkę. Mieszczę się w ogumieniu
> Twoich Robików.

Ależ ja mam taczkę i dzisiaj wykopując karpę z wiśni mam zamiar jej użyć do
jej wywiezienia...

49. Data: 2006-05-31 16:56:59

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> wrote in message

> Ależ ja mam taczkę i dzisiaj wykopując karpę z wiśni mam zamiar jej użyć
> do jej wywiezienia...

Nie połam trzonków :-)))
Może Ci fiskarsa pożyczyć?

--
richo

50. Data: 2006-05-31 17:04:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie połam trzonków :-)))
> Może Ci fiskarsa pożyczyć?

Już wykopana i wyjęta z dolu tylko pień odciąć od korzenia i wioooooo!,
będzie problem z załadowaniem, ciężkie to..., ale na taczki niżej... I
sztuką... :-)

monstera- diabli mnie biorą :(
phalenopsis orchidea
zakładanie sadu