joga

1. Data: 2001-09-24 09:45:08

Temat: joga
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szukam kontaktu mailowego (adres prywatny, strona) z Tomkiem Miszczukiem -
wlascicielem lubelskiej szkoly jogi.
Interesuja mnie rowniez namiary na najlepsza szkole jogi we Wroclawiu.
Bede wdzieczna za pomoc

Gosia

2. Data: 2001-09-24 13:33:29

Temat: Re: joga
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

gosia wrote:

> Szukam kontaktu mailowego (adres prywatny, strona) z Tomkiem Miszczukiem -
> wlascicielem lubelskiej szkoly jogi.
> Interesuja mnie rowniez namiary na najlepsza szkole jogi we Wroclawiu.
> Bede wdzieczna za pomoc

uzywanie wyszukiwarki zamiast list dyskusyjnych zajeloby Ci mniej czasu
http://www.joga.lublin.pl/

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

3. Data: 2001-09-25 11:25:29

Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@r...fm> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

>uzywanie wyszukiwarki zamiast list dyskusyjnych zajeloby Ci mniej czasu
>http://www.joga.lublin.pl/

Bla, bla.. tam niestety nie znalazlam, tego, czego szukam... Zapewniam, ze
na pewno nie zawracalabym tu ludziom glowy bez sensu:o).

Nadal nie posiadam adresu (@) do Tomka Miszczuka (ten podany na stronie
jakis felerny), dlatego szukam osob - moze jakies sie tu zawieruszyly...-
ktore go znaja, chodza na jego zajecia. To dla mnie bardzo wazne.

Pozdrowienia dla Grupy (dla ciebie Aniu, rowniez)

Gosia

4. Data: 2001-09-25 13:54:32

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

zadzwon na informacje do lublina (0-81) 913 i spytaj sie o szkole. a tam sie
spytaj o pana tomka
kurde mialem raz kumpele co prowadzila u niego zajecia, ale zgubilem gdzies
jej nr telefonu. sorry
pozdr
sleepindog

5. Data: 2001-09-25 14:25:40

Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

> [...]
>spytaj o pana tomka
>kurde mialem raz kumpele co prowadzila u niego zajecia, ale zgubilem gdzies

Mowisz moze o Justynie?
Tak czy siak, dzieki za szczere checi pomocy:o)

Gosia

6. Data: 2001-09-25 21:30:54

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mowisz moze o Justynie?
> Tak czy siak, dzieki za szczere checi pomocy:o)
>
> Gosia

Jak ja spotkasz pozdrow Agate:)))
pozdr
Konrad