?

1. Data: 2002-02-03 02:17:11

Temat: ?
Od: "Anna-Maria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani moi,
jestem tutaj nowa,mam na imię Anna,lubię haftować i robić na drutach.Pragnę
się dowiedzieć jak wyhaftować pawia na drutach.

Pozdrawiam
Anna-Maria

1. Data: 2002-02-03 09:48:57

Temat: Re: ?
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna-Maria" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem tutaj nowa,mam na imię Anna,lubię haftować i robić na
drutach.Pragnę
> się dowiedzieć jak wyhaftować pawia na drutach.

Najlepiej zdobyc, (lub jesli kto zdolny narysowac na pokratkowanym papierze)
wzor na krzyzykowego pawia. Potem tylko traktowac kazda kratke jak jedno
oczko i po prostu wrabiac wzor . Ja zwykle tak robie i efekt calkiem ,
calkiem
Grazyna

1. Data: 2002-02-03 10:52:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wzor na krzyzykowego pawia. Potem tylko traktowac kazda kratke jak jedno
>oczko i po prostu wrabiac wzor . Ja zwykle tak robie i efekt calkiem ,

tylko, zaleznie od wloczki, paw moze wyjsc wysoki i szczuply badz
jak purchawka...

Krysa

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-03 16:25:24

Od: "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:fh5q5uon0367dsdfajvn3aoebeqhjni4ol@4ax.com...

> tylko, zaleznie od wloczki, paw moze wyjsc wysoki i szczuply badz
> jak purchawka...
>
> Krysa
>
> K.T. - starannie opakowana

Optuje za wysokim i szczuplym, :-))))
Grazyna

1. Data: 2002-02-03 17:31:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>papierze)

>Optuje za wysokim i szczuplym, :-))))
>Grazyna

Szczegolnie paw...Rzono, opanuj sie!!!
W Goteborgu pare lat temu bylam z moja Dzidzia w takim parku z
zoo...no i byl ogromny wybieg na pawie..i byl jeden - nie zartuje
- przylazil takim swoim dostojnym krokiem..widzial publike stroil
miny, robil porzadek z upierzeniem, jednym slowem podpuszczal
publike...publika, jak pies Pawlowa, laps za aparaty, ten huncwot
czekal az wszystkie aparaty byly wycelowane i wtedy robil
pokaz...robil wachlarz, podnosil go, opuszczal, stawal
kokieteryjnie boczkiem, odwracal sie i potrzasla skarbem oraz
kuprem, znow do frontu...jak ludzie przestawali robic zdjecia,
zwijal teatr i odchodzil...musial miec widownie i to nie mala, bo
2 sztuki raczej go nie pociagaly....Kasia i ja probowalysmy
eksperymentu czy DLA NAS otworzy ogon..nic, znow nic i nic, az
Kasia do niego przemowila..dlugo gadala, onomatopeicznie i nagle
zawrocil podlecial, zrobil szybkie przedstawienie dla niej i
uciekl cwalem...nie rozumiem ptakow albo ptakow - samcow ;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-03 18:57:15

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawrocil podlecial, zrobil szybkie przedstawienie dla niej i
> uciekl cwalem...nie rozumiem ptakow albo ptakow - samcow ;))
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Czego nie rozumiesz? Tego, ze uciekl, czy, ze docenil wdziek Twojej corki?
:))
Elzbieta

1. Data: 2002-02-03 19:10:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czego nie rozumiesz? Tego, ze uciekl, czy, ze docenil wdziek Twojej corki?
>:))
>Elzbieta

oo, ona byla dumna, ze on dla niej taki pokaz, ale w ogole to ten
narcyzm...
a uciekl bo pewnie sie wystraszyl, ze zaraz wiecej pojedynczych
osob sie zleci i co? jeszcze go nie docenia a on sie TAAAK
napracuje...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-03 20:50:43

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a uciekl bo pewnie sie wystraszyl, ze zaraz wiecej pojedynczych
> osob sie zleci i co? jeszcze go nie docenia a on sie TAAAK

A moze znal swoja wartosc, dwa pokazy dziennie i wolne, nie chcial
spowszedniec widzom :)
Elzzbieta

1. Data: 2002-02-04 11:48:53

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzor na krzyzykowego pawia. Potem tylko traktowac kazda kratke jak jedno
> oczko i po prostu wrabiac wzor . Ja zwykle tak robie i efekt calkiem ,

To dziala w obie strony :-) AP

1. Data: 2002-02-04 16:05:26

Temat: Re: ? juz OT
Od: "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:9jsq5ugeqsi385dvuveco2vol7jpd36dvo@4ax.com...

> [...]
> zawrocil podlecial, zrobil szybkie przedstawienie dla niej i
> uciekl cwalem...nie rozumiem ptakow albo ptakow - samcow ;))

gdzie dorwać PCSTITCH 5 lub 6.0
Serwetka z serduszkami
serwetka z motywami morza
makrama