juz jutro:-) [OT}

1. Data: 2003-11-16 09:03:33

Temat: juz jutro:-) [OT}
Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

... na naszej grupie pojawia sie te mlode konowaly ze szkoly razem z ich
lamerskim nauczycielem(lką)... tydzien temu bylo wolne...
Edytka-

"a ostatnio w polsce wszystko oprócz moczu to gówno
a ja i tak tu zostanę świadom, że jestem rżnięty równo"
stanisław krzysztof majda

2. Data: 2003-11-16 10:15:47

Temat: Re: juz jutro:-) [OT}
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia nie 16. listopada 2003 10:03 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane edymon:

> ... na naszej grupie pojawia sie te mlode konowaly ze szkoly razem z ich
> lamerskim nauczycielem(lką)... tydzien temu bylo wolne...

E, niekoniecznie. W końcu ile tygodni można robić ten sam program?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

3. Data: 2003-11-16 11:00:54

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... na naszej grupie pojawia sie te mlode konowaly ze szkoly

konowały???
Ola

4. Data: 2003-11-17 18:52:35

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik edymon napisał:
> ... na naszej grupie pojawia sie te mlode konowaly ze szkoly razem z ich
> lamerskim nauczycielem(lką)... tydzien temu bylo wolne...

QRDE!!! zauwazyliscie? dzis nie pisali!!! moze moj mail do "abuse"
pomogl albo omawiaja inny temat:-)

5. Data: 2003-11-17 22:16:36

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. listopada 2003 19:52 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane edymon:

> QRDE!!! zauwazyliscie? dzis nie pisali!!! moze moj mail do "abuse"
> pomogl albo omawiaja inny temat:-)

Omawiają inny temat. Na grupy przeciętnie jest 2h lekcyjne... Poszli dalej.
Teraz ślą sesemesy :-) Chowajcie komórki :-P

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

integracja zespołu klasowego