już kwitną

1. Data: 2019-04-28 23:14:49

Temat: już kwitną
Od: Dirko <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze kwiecień a tu zaczynają kwitnąć kasztanowce.
Pozdrawiam!

--
Ja...cki

2. Data: 2019-04-28 23:20:43

Temat: Re: już kwitną
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Jeszcze kwiecień a tu zaczynają kwitnąć kasztanowce.

Maturzyści będą lepiej przygotowani, jeśli wcześniej
rozpoczną naukę.

--
Jarek

3. Data: 2019-04-29 23:40:55

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2019 23:14, Dirko pisze:

> Jeszcze kwiecień a tu zaczynają kwitnąć kasztanowce.

Pewnie na San Escobar. W Polsce kwitną (i szumią) kasztany,
jak śpiewała Magda Umer: "Już szumią kasztany, kasztany i bzy..."
Czas kwitnienia (i szumienia) wyznaczany jest przez matury.

4. Data: 2019-05-06 19:11:47

Od: Dirko <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2019 o 23:40, collie pisze:

> [...]
> Czas kwitnienia (i szumienia) wyznaczany jest przez matury.
>
> Ona temu winna, ona temu winna posmarować się powinna.

Pozdrawiam!

--
Ja...cki

5. Data: 2019-05-06 20:04:18

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 6.05.2019 19:11, Dirko pisze:

> Ona temu winna, ona temu winna posmarować się powinna.

Ty jak Jarosław Sokołowski z "lodowatą wodą idącą do góry"
na pl.misc.budowanie: słyszałeś, że gdzieś coś śpiewają,
tylko nie wiesz na jakim weselu, i co.

6. Data: 2019-05-09 21:53:37

Od: Dirko <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2019 o 23:14, Dirko pisze:
> Jeszcze kwiecień a tu zaczynają kwitnąć kasztanowce.
> Pozdrawiam!

Przemarzły młode liście i pąki orzechów włoskich, miłorzęby, cytryniec,
nie wspominając o wystających nad ziemią liści ziemniaków wczesnych u
sąsiadów.

Pozdrawiam!

--
Ja...cki

7. Data: 2019-05-09 22:07:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Przemarzły młode liście i pąki orzechów włoskich, miłorzęby,
> cytryniec, nie wspominając o wystających nad ziemią liści
> ziemniaków wczesnych u sąsiadów.

Z wyżej wzmiankowanych u mnie tylko miłorząb. Nie przemarzł.
Nic co mi rośnie, nie przemarzło.

--
Jarek

winobluszcz pięciolistkowy korzenie ??
Cicha bohaterka ogrodu
Choinka
Bocian. Nasz bocian
Zna sie ktos na hydroponice i podobnych metodach?