juz wysiadłam z rozumieniem...

141. Data: 2003-07-02 00:07:22

Temat: Re: juz wysiadłam z rozumieniem...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message
news:19pr1jfgwrul2.dlg@Lia.pyry.net...
> Odpowiadac mi chyba wolno?

jak najbardziej. Tyle tylko, ze reguly stosujece u siebie nie stosusjesz
u innych.

> I ni ewymagałam chyba odpowiedzi na swoj post, ktory był sobie opowiastką,
> a nie zawierał pytania do Ciebie, prawda?

przeoczylas cala mase moich pytan.

iwon(k)a

142. Data: 2003-07-02 08:10:13

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-02 02:05:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Iwon(k)a* skreślił te o to słowa:

> nie mierz innych swoja miara. 30 godzin mierz nie tylko godzinowo,
> ale przede wszystkim jakosciowo. w 30 godzinach mozna zrobic nic albo
> calkiem sporo. Moze u was 30 godzin to lizniecie.

Na 3 roznych kierunkach przedmioty nie zwiazane ścisle z kierunkiem w
wymiarze 30 h są liźnieciem. Chociazby dlatego, ze jak na socjologii dają
30 h filozofii to zeby nie wiadomo jak ją wykładac bedzie to tylko
powierzchowne liźniecie w porównaniu z pięcioletnim cyklem kształcenia na
kierunku filozofia. I nie łudze sie ze mam taką wiedze na ten temnat jak
nawet najgorszy student filozofii.

Wiec nie pisz mi Iwonko o mierzeniu swoją miarą... bo ja pisze o realiach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

143. Data: 2003-07-02 08:12:16

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-02 02:07:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Iwon(k)a* skreślił te o to słowa:

> jak najbardziej. Tyle tylko, ze reguly stosujece u siebie nie stosusjesz
> u innych.

Moze napisz to zdanie zgodnie z polską gramatyką, zeby nie było zadnych
wątpliwosci co do jego sensu,gdy odpowiem na nie domyslając sie o co Ci
chodzi, bo nie chce mi sie prowadzic kolejnej jałowej dyskusji z Tobą.

> przeoczylas cala mase moich pytan.

Jestes zabawna... Taaaaak, śmiech, bo nie mam nastroju na płacz gdy czytam
takie kwestie :)

144. Data: 2003-07-02 12:48:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet najgorszy student filozofii.
>
> Wiec nie pisz mi Iwonko o mierzeniu swoją miarą... bo ja pisze o realiach.

nie bedac fizycznie na 30 godzinach czegoklowiek stale te 30
godzin bedziesz okreslac SWOJA miara. nie rozumiesz?
piszesz o SWOICH realiach.
iwon(k)a

145. Data: 2003-07-02 12:49:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi, bo nie chce mi sie prowadzic kolejnej jałowej dyskusji z Tobą.

> Jestes zabawna... Taaaaak, śmiech, bo nie mam nastroju na płacz gdy czytam

odbieram to jako brak sensownych argumentow. nie pierwszy raz w rozmowie
z toba zreszta.
EOT
pozdrawiam
iwon(k)a

146. Data: 2003-07-02 13:14:15

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-02 14:48:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Iwon(k)a* skreślił te o to słowa:

> nie bedac fizycznie na 30 godzinach czegoklowiek

Jak to nie?

> stale te 30
> godzin bedziesz okreslac SWOJA miara.

To nie jest moja miara.
To sa moje doswiadczenia z takich oto przedmiotów na 3 roznych kierunkach
studiów.

> nie rozumiesz?
> piszesz o SWOICH realiach.

Kazde realia sa czyjes, znaczy sie tylko poznawczo i subiektywnie... ale
nei bede sie o tym rozpisywac, bo z koley Ty nie miałas takich 30 godzin by
byc w stanie to ogarnąc.

Rozumiesz?

147. Data: 2003-07-02 13:15:07

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-02 14:49:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

> odbieram to jako brak sensownych argumentow. nie pierwszy raz w rozmowie

Jak mi przykro, ze nie potrafisz skonstrowac zdanie zgodnie z zasadami
gramatyki jezyka polskiego. Masz racje to moja wina...

148. Data: 2003-07-02 13:32:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nei bede sie o tym rozpisywac, bo z koley Ty nie miałas takich 30 godzin by

nie jestem pewna czy ty sama siebie rozumiesz.
rozumiem, ze chcesz przedstawic obiektywizm w ocenie x godzin
na kierunku studiow, w ktorym nie uczestniczylas, na podstawie
swoich jak sama piszesz poznawczo subiektywnych miar, nawet jesli
jak piszesz nie sa twoja miara, tylko doswiadczeniem.
jak do tej pory imo nieco sie koltlujesz miedzy pojeciami
miara, subiektywizm, dowiadczenie, itd ale wiem, ze lubisz
abstrakcje wiec wytlumacze sobie to wlasnie twoimi upodobaniami.
iwon(k)a

149. Data: 2003-07-02 13:39:30

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-02 15:32:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> miara, subiektywizm, dowiadczenie, itd ale wiem, ze lubisz
> abstrakcje wiec wytlumacze sobie to wlasnie twoimi upodobaniami.

Wiesz co chciałam Ci to wytłumaczyc, ale własnie mi sie juz przypomniało,
ze wysmażyłam Ci wczesniej posta, w ktorym tłumacze ograniczenie materiału
spowodowane tym, ze czas jest nierozciągalny; i tym, ze fizycznie
niemozliwe w takim wypadku jest 'przerobienie' takiego materiału jaki
przerabia sie przez kilka lat studiów i kilka lat specjalizacji.
Wiec jesli tamtego nie pojęłas to ja nie mam nic wiecej do dodania. Moze
zacznij czytac posty z pomocą podreczników i słowników, i jak pojmiesz ze
godzina to 60 minut, ze semestr trwa rowniez okresloną liczne minut to
pojmiesz o czym pisze.

PS. Byłab zobowiązana gdybys zaczynała zdania z wielkiej litery bo Twoje
posty są szalenie nieczytelne.
PS2. Szacunek do rozmowcy wymaga pisania "TY", "TWOICH" itp z wielkiej
litery.

Poza tym musisz sie czuc strasznie zagrożoba odczuwając dezawuacje swoich
kompetencji w moich postach. Wspolczuje, i wiecej wiary w siebei życze.

150. Data: 2003-07-02 13:51:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co chciałam Ci to wytłumaczyc, ale własnie mi sie juz przypomniało,
> ze wysmażyłam Ci wczesniej posta, w ktorym tłumacze ograniczenie materiału
> spowodowane tym, ze czas jest nierozciągalny;

ja rowniez wysmazylam ci, chyba nawet w odpowiedzi na twoj post,
odpowiedz, w ktorej nakresliam sens zajec na stom.

> [...]
> zacznij czytac posty z pomocą podreczników i słowników, i jak pojmiesz ze
> godzina to 60 minut, ze semestr trwa rowniez okresloną liczne minut to

mam wrazenie, ze nie umiesz albo nie chcesz czytac tekstow, ktore sa
adresowane do ciebie. nie wyglupialabys sie moze tak.

> PS. Byłab zobowiązana gdybys zaczynała zdania z wielkiej litery bo Twoje
> posty są szalenie nieczytelne.

proponuje zaczac od siebie. bo musze sie domyslac co oznacza np "bylab"...

> PS2. Szacunek do rozmowcy wymaga pisania "TY", "TWOICH" itp z wielkiej
> litery.

temat, ktory byl poruszany nie raz na wielu grupach. jednoglosnego
wniosku nie bylo. za to wiele razy pojawial sie argument, iz
jest to usenet.

> Poza tym musisz sie czuc strasznie zagrożoba odczuwając dezawuacje swoich
> kompetencji w moich postach. Wspolczuje, i wiecej wiary w siebei życze.

o rany!! za darmo mialam psychoterapie!!!! juz jestem zdiagnozowana.
Brawo! jednak te x godzin sa owocne, nie odeslalas mnie nawet
do ksiazki prof z psychologi!
moje uznania.

iwon(k)a

"Konstelacje rodzinne"